رئیس گروه پیش بینی اداره کل هواشناسی ایلام گفت:در هفته گذشته میانگین دمای هوای استان ایلام در مناطق معتدل و سردسیری بین 38 تا 40 درجه بود که اکنون این دما بین 32 تا 34 درجه سانتیگراد کاهش یافته و این روند ادامه دارد.
کد خبر: ۲۹۲۷۳۳
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۴ 07 September 2016
 رئیس گروه پیش بینی اداره کل هواشناسی ایلام گفت: دمای هوای استان ایلام نسبت به هفته گذشته بین پنج تا شش درجه سانتیگراد خنک تر شده و کاهش دمای هوا تا اوایل هفته آینده تداوم دارد.
 
به گزارش تابناک ایلام؛مجتبی میهن پرست اظهار کرد: در هفته گذشته میانگین دمای هوای استان ایلام در مناطق معتدل و سردسیری بین 38 تا 40 درجه بود که اکنون این دما بین 32 تا 34 درجه سانتیگراد کاهش یافته و این روند ادامه دارد.

وی افزود: میانگین دمای هوا در مناطق گرمسیری در هفته گذشته بین 48 تا 50 درجه ثبت شد که برای هفته جاری و اوایل هفته آینده با کاهش محسوس دما، هوای این مناطق به 42 تا 44 درجه سانتیگراد می رسد.

وی یادآور شد: وزش موقت و نقطهای باد نسبتا شدید دور از احتمال نیست و همچنین به خاطر وزش باد و افزایش سرعت آن در کشور عراق احتمال شکل گیری توده های جدید گرد و غبار در این کشور وجود دارد.

میهن پرست گفت: در صورت شکل گیری گرد و غبار در کشور عراق احتمال ضعیف نفوذ این پدیده از اواخر وقت امروز تا ساعاتی از فردا در برخی مناطق استان ایلام وجود دارد./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار