فرماندار چرداول:مردم با دقت و صحت صفحات مربوط به آمار را پرکنند زیرا همه اطلاعات و آمار ارائه شده توسط صاحبان خانوارها محرمانه بوده و مردم از این بابت هیچ دغدغه ای نداشته باشند.
کد خبر: ۳۰۳۷۹۷
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۰ 29 September 2016
به گزارش تابناک ایلام ؛مراد یگانه روز چهارشنبه  گفت: مشارکت بالای مردم در ثبت نام اینترنتی آمار نفوس و مسکن نقطه عطفی در تغییر روحیه عمومی در خصوص ارائه اطلاعات خود اظهاری محسوب شده و موجب بالا رفتن جایگاه جمهوری اسلامی در این خصوص در مقایسه با کشورهای پیشرفته و صاحب نام می شود.

وی تاکید کرد: و از ارائه آمار دقیق و واقعی واهمه ای نداشته زیرا همه اطلاعات و آمار ارائه شده توسط صاحبان خانوارها محرمانه بوده و مردم از این بابت هیچ دغدغه ای نداشته باشند.

وی افزود: اجرای برنامه های کلان برای توسعه همه جانبه کشور منوط به ارائه آمار و اطلاعات واقعی در کشور است و مردم با این کار دولتمردان و مسئولین را در مسیر درست خدمت رسانی مناسب تر کمک خواهند کرد و از مردم درخواست داریم در سرشماری اینترنتی بصورت فعال شرکت کنند.

یگانه مهم ترین مزیت های ثبت نام اینترنتی و خوداظهاری توسط مردم را کاهش هزینه های دولتی، بالا رفتن دقت و دستیابی آسان و سریع به اطلاعات خواسته شده را دانست و از مردم چرداول خواستار مشارکت بالا و ثبت رکورد مناسب در این زمینه در کشور همچون عرصه های سیاسی، اجتماعی و مذهبی در ادوار گذشته شد.

فرماندار چرداول گفت: در زمان ثبت نام اینترنتی توسط رئیس جمهور محبوب جناب آقای روحانی ایشان بر صحت و دقت سرشماری و داده ها برای برنامه ریزی کشور در مسیر مناسب برنامه ریزی تاکید داشتند وبراین اساس تمام تمهیدات لازم جهت دسترسی آسان و بهتر مردم به پایگاه های اینترنتی در سطح شهرستان فراهم شده است.

وی از تمام دستگاه های اجرایی، شوراهای اسلامی شهر و روستا، شهرداران، دهیاران، مراکز درمانی و آموزشی ، فرهنگیان و مدیران مدارس خواست با ارائه توضیحات در خصوص مزایای ثبت نام اینترنتی مردم را به مشارکت در این حوزه مهم تشویق و ترغیب کنند./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار