فرمانداربدره درگفتگوباتابناک ایلام خواستارشد
فرماندار شهرستان بدره گفت:استقرار ادارات،مساله ای که می تواند به کاهش رفت و آمد های شهروندان به شهرستان های مجاور و مرکز استان، صرفه جویی در هزینه و زمان ایشان و افزایش رضایت عمومی گردد.
کد خبر: ۳۱۸۲۶۴
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۸ 26 October 2016
تابناک ایلام؛بدره ،ازجمله شهرستان های جدید و نوپای استان ایلام است که در تاریخ 29/3/92 ارتقای سطح اداری آن از بخش به شهرستان در هیات محترم دولت مصوب ودر تاریخ 11/4/92 برای اجرا ابلاغ گردید.


سیروس مراحاصلی فرماندار  شهرستان بدره درگفت وگو با خبرنگارتابناک اظهارکرد: همزمان با اجرای مراحل ارتقای شهرستان ،تعداد 22 اداره به صورت نمایندگی در این شهرستان حضور داشتندو همگی آنها به مدیریت تبدیل شده اند،وهمچنین تعداد 10 اداره جدید برای نخستین بار دراین شهرستان استقرار یافته اند.

 مرادحاصلی گفت:درحال حاضرعدم استقرارچهار اداره ثبت اسناد واملاک ، هلال احمر،بنیاد مسکن و ازهمه مهمتر دادگستری دراین شهرستان محسوس می باشد.خواسته به حق و مهم مردم و مسئولین محلی شهرستان از مدیران کل مربوطه ،پیگیری و مساعدت لازم جهت استقرار این نهاد ها در سطح شهرستان بدره است .

البته با توجه به وضعیت موجود کیفیت ارائه خدمات در ادارات مستقر شده به نحو رضایت بخش و مطلوبی نیست .اکثر ادارات فاقد ساختمان مناسب هستند یا به صورت مهمان در اتاقی از نهاد های دیگر به انجام امور جاری می پردازند.عدم ایجاد چارت های ارتقا یافته اداری در نهاد های مختلف شهرستان تازه تاسیس بدره ، عملا آنها را به اداراتی تک یا دو نفره تبدیل کرده که مسلم است توان ارائه مطلوب خدمات به شهروندان را نخواهند داشت./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار