گشت های نظارتی تعزیرات حکومتی استان ایلام به سرپرستی مدیرکل تعزیرات در شهرستان مهران راه اندازی شد.
کد خبر: ۳۲۸۴۱۹
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۴ 13 November 2016
به گزارش تابناک ایلام؛نعمت الله بیرانوند روز یکشنبه اظهار کرد:گشت های نظارتی تعزیرات حکومتی استان ایلام که از دیروز فعالیت شان شروع شده واحدهای تولیدی، توزیعی، خدماتی و رفاهی در طول مسیر ایلام - مهران تا پایانه مسافری برکت واقع در نقطه صفر مرزی کنترل و بازرسی می شوند.
 
وی افزود: در این گشت ها که در قالب طرح نظارتی اربعین سازمان تعزیرات حکومتی تشکیل شده اند در مواردی نیروها بعنوان مسافر و خریدار اقدام به نرخ گیری از واحدهای صنفی، خدماتی و توزیعی می کنند تا در صورت وجود تخلف با متخلفان برابر قانون برخورد کنند.
 
بیرانوند تاکید کرد: چهار واحد پارکینگ خودرویی که خودروهای زائران ابا عبدالله (ع) را تا مراجعت آنان از عراق نگهداری می کنند نیز مورد بازرسی قرار گرفتند که از حیث رعایت نرخ نامه مصوب تخلفی مشاهده نشد.
 
وی ادامه داد: علاوه بر فعالیت شبانه روزی تعزیرات حکومتی شهرستان مهران تا پایان مراجعت زائران از کربلای معلی، گشت هایی همه روزه مسیر ایلام - مهران را کنترل خواهند کرد.
 
وی یادآور شد: در صورت ارتکاب تخلف توسط اصناف یا افرادی که در این ایام بصورت مقطعی وارد فعالیت های خدمانی می شوند پرونده تعزیراتی برای آنها تشکیل و رسیدگی قاطع و قانونی به آن بسرعت بعمل می آید.
 
زائران حسینی، مردم و شهروندان در صورت مشاهده هر گونه تخلف تعزیراتی می توانند با شماره تلفن های 124 (سازمان صنعت معدن و تجارت) و 3227402 تعزیرات حکومتی استان ایلام و 33825415 تعزیرات حکومتی مهران تماس گرفته و یا با مراجعه حضوری با ادارات تعزیرات حکومتی موارد را گزارش کنند./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار