مردم نیکوکار شهرستان بدره با شرکت در طرح احسان حسینی بیش از 910 میلیون ریال به نیازمندان این شهرستان کمک کردند.
کد خبر: ۳۳۲۸۵۹
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۵ 22 November 2016
در طرح احسان حسینی نذورات مردم و هیئت های امناء مذهبی از جمله نذورات نقدی ، غیر نقدی ، غذای گرم و جیره خشک جهت توزیع بین نیازمندان جمع آوری می شود.
 
به گزارش تابناک ایلام؛عباس حیدری قائم مقام و معاون امور توانمندسازی کمیته امداد شهرستان بدره بیان کرد: کمکهای جمع آوری شده از محل اجرای این طرح در این شهرستان نسبت به سال گذشته بیش از 9 برابرشده است.
 
وی با تشریح خدمات مربوط به طرح احسان حسینی گفت: در این طرح نذورات مردم و هیئت های امناء مذهبی از جمله نذورات نقدی ، غیر نقدی ، غذای گرم و جیره خشک جهت توزیع بین نیازمندان جمع آوری میشود.
 
حیدری تصریح کرد : یکی دیگر از مهم ترین عایدات طرح احسان حسینی تقویت فرهنگ نوع دوستی با هدف حمایت از نیازمندان بوده وتلاش این نهاد در این شهرستان این بوده تا این آئین معنوی در سطح شهرستان به خوبی و با مشارکت گسترده مردم برگزار شود.
 
قائم مقام کمیته امداد  بدره افزود: یکی دیگر از برنامه های مهم این نهاد در طول ماه محرم در این شهرستان طرح اکرام بوده که ازطریق برپایی پایگاه  در این مدت بیش از50 نفر از ایتام این شهرستان مورد حمایت حامیان قرار گرفتند.
 
وی افزود: هم اکنون بیشتر از 900حامی در این شهرستان حمایت از خانواده های ایتام این شهرستان را عهده دار هستند و بیشتر این حامیان نیز در خارج از این استان سکونت دارند./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار