مدیر کل اداره هواشناسی ایلام گفت: از روز شنبه با قطع شدن این پدیده جوی شاهد افزایش دمای هوا در نقاط مختلف استان نسبت به روزهای اخیر خواهیم بود.
کد خبر: ۳۳۴۰۰۹
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۶ 24 November 2016
به گزارش تابناک ایلام؛ یوسف شیخ الملوکی روز پنجشنبه اظهار کرد: حداقل دمای هوای 24 ساعت گذشته در شهرستان های ایلام 1.4، ایوان 1.8، سرابله 2.2 و لومار یک درجه سانتگراد زیر صفر گزارش شده است.
 
وی افزود: بیشترین دمای هوا نیز مربوط به شهرستان های دهلران با 11، مهران 8.5، دره شهر 2.6 و آبدانان 2.4 بالای صفر است که در ایستگاه های هواشناسی به ثبت رسیده است.
 
 
رئیس اداره هواشناسی فرودگاه ایلام نیز بیشترین سرعت وزش باد در شهرستان ها از عصر دیروز تاکنون را متعلق به شهرستان های ایوان و آبادانان با 72 کیلومتر بر ساعت دانست و گفت: سرعت وزش باد هم اکنون در ایوان 58 و آبدانان 70 کیلومتر بر ساعت گزارش شده است.
 
خیرالله آتش بار افزود: بیشترین وزش لحظه ای باد در شهرستان ایلام 47 کیلومتر بر ساعت بود و هم اکنون نیز این سرعت به یک کیلومتر بر ساعت رسیده و در شهرستان سرابله بیشینه سرعت باد 54، لومار 36 و دره شهر 29 کیلومتر بر ساعت گزارش و ثبت شده است.
 
وی یادآور شد: بیشترین سرعت وزش باد در شهرستان دهلران 43 کیلومتر بر ساعت بود و در مهران 25 کیلومتر بر ساعت ثبت شد ولی در حال حاضر این سرعت به یک کیلومتر بر ساعت رسیده و ملایم است./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار