مدیریت بحران استان؛
در اطلاعیه صادره ازسوی مدیریت بحران استان از دستگاه های اجرایی عضو ستاد خواسته شده برای مقابله با هر گونه حادثه غیر مترقبه طبیعی از جمله سیل آماده باشند.
کد خبر: ۳۳۶۶۶۲
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۱ 30 November 2016
باتوجه به پیش بینی های سازمان هواشناسی ،هوای استان ایلام طی ساعات آینده متاثر ازورود یک توده بارشی نسبتا قوی ،بارانی خواهد شد.
 
به گزارش تابناک ایلام،بدنبال پیش بینی های سازمان هواشناسی مبنی بر آغاز بارندگیهای رگباری دراستان در روزهای پایانی  هفته جاری ،مدیریت بحران استان با صدور اطلاعیه ای ،به  دستگاههای اجرایی وخدماتی استان اعلام آماده باش کرد.
 
در اطلاعیه صادره ازسوی  مدیریت بحران استان از دستگاه های اجرایی عضو ستاد خواسته شده برای مقابله با هر گونه حادثه غیر مترقبه طبیعی از جمله سیل آماده باشند.

در ادامه این اطلاعیه آمده است :با توجه به پیش بینی هواشناسی مبنی بر   ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به آسمان استان ، همه دستگاه های ذیربط و مرتبط تمهیدات لازم برای مقابله با حوادث احتمالی و جاری شدن سیل را اتخاذ کنند.

مدیریت ستاد بحران از فرمانداری های سطح استان خواسته است که با توجه به اینکه در روزهای پنجشنبه و جمعه مورخ ١١ و ١٢ آذر احتمال بارش باران در استان وجود دارد، ادارات و دستگاه های مرتبط چون فرمانداری ها و شهرداری ها کشیک اداری داشته باشند.
 
شایان ذکر است فصل پاییز به روزهای پایانی خود نزدیک می شود و میزان بارشها در استان نسبت به فصل مشابه در سال گذشته به صفر رسیده است .بارشها ی سیل آسای پاییز سال گذشته خسارات مالی فراوانی را در استان ایلام به بارآورد.
 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار