رئیس هیات جودو ایلام ازمعرفی استان ایلام به عنوان یکی از 6 پایگاه قهرمانی رشته رزمی جودوکشور خبرداد.
کد خبر: ۳۴۸۹۳۰
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۰ 25 December 2016
به گزارش تابناک ایلام؛وحید عبداللهی روز یکشنبه در همایش استعدادیابی تخصصی معرفی رشته جودو در ایلام که با حضور رئیس فدراسیون جودو برگزار شد، اظهار کرد: ایجاد پایگاه قهرمانی یکی از مهمترین راهکارها در بحث استعدادیابی و پرورش استعدادها است.
 
وی افزود: هدف اصلی پایگاه قهرمانان در استان، شناسایی کودکان و نوجوانان مستعد ورزش و ارائه آموزش های تخصصی برای آنها با هدف افزایش عمر قهرمانی در رشته ای ورزشی خاص است.
 
رئیس هیات جودو ایلام با اشاره به برگزاری همایش استعداد یابی این رشته ورزشی در ایلام یادآور شد: این همایش ویژه دانش آموزان پسر مقاطع تحصیلی ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان است و 500 پسر نوجوان و نونهال در رشته ورزشی جودو مورد استعدادیابی قرار می گیرند.
 
عبداللهی هدف از برگزاری این همایش را شناسایی افراد مستعد برای ورود به این رشته ورزشی دانست و تاکید کرد: استان ایلام در سال های گذشته نشان داده استعداد خوبی در جودو دارد و ورزشکاران و قهرمانان زیادی از این رشته ورزشی به تیم های ملی راه یافته اند.
 
این همایش یک روزه با حضور رئیس فدراسیون جودو جمهوری اسلامی ایران و به منظور شناسایی استعدادهای رشته جودو در سالن ورزشی قلاویزان شهر ایلام در حال برگزاری است.
 
پیش از این نیز جشنواره استعدادیابی ورزشی در رشته های ژیمناستیک، ووشو، کاراته و تیراندازی (آذر ماه امسال) با هدف شناسایی نونهالان مستعد در استان ایلام برگزار شده بود.
 
بیش از 700 نفر در رشته ورزشی جودو در استان ایلام فعالیت می کنند./ف
منبع: ايرنا
برچسب ها: تابناک ایلام
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار