مرکز فروش محصولات تولیدی خوشه های کسب و کار کشور شامگاه چهارشنبه در آیینی با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران و استاندار و جمعی از مسئولان استان ایلام به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۴۰۳۰۹۳
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰ 06 April 2017
 به گزارش تابناک ایلام؛ مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران در این آیین گفت: مرکز فروش محصولات خوشه های کسب و کار کشور در ایلام دارای ٢١ غرفه است.
 
علی یزدانی اظهار کرد: در این مرکز که کار ساخت آن در ابتدای سال ٩٥ آغاز شد تولیدها و محصول های صنعتی ١٩ استان کشور عرضه می شود.
 
وی افزود: ساخت این مرکز بیش از پنج میلیارد ریال هزینه داشت که یک میلیارد ریال آن از محل اعتبارهای سازمان صنایع کوچک تأمین شده و ٢٦ نفر با راه اندازی و فعالیت غرفه های مرکز جذب بازار کار شدند.
 
به گزارش تابناک ایلام؛، در آیین راه اندازی و بهره برداری مرکز فروش محصولات خوشه های کسب و کارکشور استاندار و شماری از مدیران دستگاه های اجرایی صنعتی استان ایلام حضور داشتند.
 
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران صبح چهارشنبه به همراه چند نفر از معاونان این سازمان وارد ایلام شد.
 
بازدید از شهرک ها و نواحی صنعتی استان و حضور در آیین های بهره برداری چند طرح تولیدی کوچک و متوسط در شهرک ها و نواحی صنعتی شهرهای مختلف این استان از برنامه های مهم سفر دو روزه یزدانی و هیات همراه در ایلام است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار