معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران با بیان اینکه ٣٨٨ خوشه صنعتی و کسب و کار تاکنون در کشور شناسایی شده است، افزود: در نتیجه حمایت ها و پیگیری های لازم ٦٥ خوشه از این تعداد تاکنون راه اندازی و فعال شده اند.
کد خبر: ۴۰۳۱۰۸
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۳ 06 April 2017
 به گزارش تابناک ایلام؛ علی یزدانی شامگاه چهارشنبه در حاشیه راه اندازی مرکز فروش محصولات خوشه های کسب و کار کشور در ایلام اظهار کرد: در چارچوب این رویکرد و برای تحقق ان یکی از اقدام ها و برنامه های أساسی تشکیل و توسعه خوشه های صنعتی در کشور بود که امسال نیز با جدیت پیگیری و اجرا می شود.
 
وی با بیان اینکه ٣٨٨ خوشه صنعتی و کسب و کار تاکنون در کشور شناسایی شده است، افزود: در نتیجه حمایت ها و پیگیری های لازم ٦٥ خوشه از این تعداد تاکنون راه اندازی و فعال شده اند.
 
یزدانی تاکید کرد: خوشه های صنعتی از ظرفیت ها و مزیت های بسیار بالایی برای توسعه فضای کسب و کار و ایجاد اشتغال در استان های مختلف برخوردار است.
 
وی عرضه محصول با کیفیت، رقابت پذیر با قیمت های عرضه مناسب را از دیگر مزایای راه اندازی خوشه ها و مراکز کسب و کار در مناطق مختلف کشور اعلام کرد.
 
مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران یادآور شد: خوشه های صنعتی یا خوشه های کسب و کار به عنوان محورهای توسعه صنعتی تجمیع کالاهای واحدهای تولیدی در مکانی ویژه بوده که این کار کمک شایانی به تامین مالی بنگاه ها و صادرات محصول است.
 
به گزارش تابناک ایلام، مرکز فروش محصولات خوشه های کسب و کار کشور شامگاه چهارشنبه در ویژه برنامه ای با حضور یزدانی، استاندار و مدیران اقتصادی و صنعتی ایلام راه اندازی شد.
 
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران صبح چهارشنبه به همراه چند نفر از معاونان این سازمان وارد ایلام شد.
 
بازدید از شهرک ها و نواحی صنعتی استان و حضور در آیین های بهره برداری چند طرح تولیدی کوچک و متوسط در شهرک ها و نواحی صنعتی از برنامه های مهم سفر دو روزه یزدانی و هیات همراه در ایلام است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار