مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا؛
تیم فوتبال پرسپولیس تهران در بازی برگشت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در دوحه قطر به مصاف لخویا رفت که این دیدار با برد یک بر صفر شاگردان برانکو و صعود این تیم به مرحله بعد به پایان رسید.
کد خبر: ۴۳۳۱۰۲
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۱:۲۷ 31 May 2017
تیم فوتبال پرسپولیس تهران در بازی برگشت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در دوحه قطر به مصاف لخویا رفت که این دیدار با برد یک بر صفر شاگردان برانکو و صعود این تیم به مرحله بعد به پایان رسید.
 
به گزارش تابناک ایلام؛ دوتیم درشرایطی به مصاف هم رفتند که بازی رفت را بدون گل به اتمام رساندند و این دیدار برای دوتیم از اهمیت بالایی برخوردار است.
 
برای تیم پایتخت دراین دیدار بیرانوند درون دروازه ایستاد، حسینی،ماهینی،ربیع خواه،محرمی،انصاری،مسلمان،احمدزاده،رفیعی، امیری و طارمی دیگر مردان سرخپوش دراین دیدار بودند.
 
نیمه اول ودر دقیقه 5 پاس درعمق طارمی به گلر لخویا رسید.دقیقه 9 ضربه آزاد نامتایهی با ضربه سر فلورس به بیرون رفت.دقیقه 12 ارسال خالد مفتاح از کناردروازه پرسپولیس به بیرون رفت.دقیقه17 ضربه بازیکن لخویا دراختیار بیرانوند قرار گرفت.دقیقه23 ارسال طارمی با ضربه فلورس وارد دروازه لخویا شد. دقیقه 29 ارسال خطرناک بازیکن لخویا از کناردروازه پرسپولیس به بیرون رفت.دقیقه 33 ضربه طارمی از کناردروازه لخویا به بیرون رفت.دقیقه36 ضربه خطرناک معزالعلی از بالای دروازه پرسپولیس راهی اوت شد. در ادامه توپی از خط دروازه ها عبور نکرد وبازی با همان تک گل در نیمه اول به پایان رسید.
 
نیمه دوم ودر دقیقه دقیقه 49 ارسال رفیعی  از جناح چپ در اختیار برهان قرار گرفت.دقیقه 51 ارسال محمدموسی با اختلاف زیادی از بالای دروازه بیرانوند به بیرون رفت.دقیقه 58 ضربه سر بازیکن لخویا با برخورد به تیرک دروازه به بیرون رفت.دقیقه 65 ارسال خطرناک بازیکن لخویا با برخورد به تیرک دروازه دور شد. بازی در این دقایق در اختیار تیم لخویا قرار دارد وضربات متعددی به سمت دروازه بیرانوند ارسال می کنند.دقیقه 83 ضربه خطرناک احمدزاده با اختلاف کمی به بیرون رفت.دقیقه90 ضربه العربی با برخورد به بازیکن پرسپولیس به بیرون رفت.دقیقه93 ضربه طارمی از کناردروازه لخویا به بیرون رفت تا بازی در پایان با برد ارزشمند و صعود پرسپولیس به پایان برسد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار