جانشین انتظامی استان ایلام بر لزوم بهره گیری پلیس راه از تمام ظرفیت‌های موجود برای کاهش حوادث رانندگی در جاده‌های استان تاکید کرد
کد خبر: ۴۵۰۹۵۱
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۲ 01 July 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ سرهنگ حسن کاظمی در نشست فرماندهان پلیس راه استان اظهار داشت: پیشگیری از وقوع حوادث جاده ای از اهداف اصلی پلیس بوده که تحقق آن نیازمند استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و امکانات موجود  است.

وی ادامه داد: امروز استفاده از تجهیزات الکترونیکی از جمله راهکارهای پیشگیرانه ای است که می توان با به کارگیری آنها علاوه بر پیشگیری از وقوع حوادث از بروز برخی خطاهای انسانی کاست و عدالت اجتماعی را در برخورد با متخلفان قوانین رعایت کرد.

جانشین انتظامی استان با اشاره به روند کاهشی وقوع حوادث جرحی و فوتی در جاده‌های برون شهری استان، گفت: جای آن دارد با تلاش مضاعف و بهره‌گیری از همراهی سایر ارگان‌ها و همکاری مردم تلفات ناشی از حوادث رانندگی باز هم کاهش یابد.

سرهنگ کاظمی در پایان با تاکید بر حفظ حقوق شهروندی گفت: مأموران پلیس راه باید به گونه‌ای رفتار نمایند که بیشترین تأثیرگذاری فرهنگی را بر کاربران ترافیکی که همان رانندگان هستند ، داشته باشد.

گفتنی است سرهنگ رضا همتی زاده رئیس پلیس راه ایلام در این نشست طی سخنانی گزارشی از فعالیت‌ها و اقدامات پلیس راه استان در سه ماهه ابتدای سال جاری را ارائه کرد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار