معاون وزیرراه خبرداد:
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: اعتبار در نظر گرفته شده برای پایانه مرزی مهران 500 میلیارد ریال بوده که امیدواریم به صورت 100 درصد از سوی دولت به استان تخصیص داده شود.
کد خبر: ۴۹۶۵۳
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۳ 19 June 2015

داوود کشاورزیان ظهر امروز در بازدید از پایانه مرزی مهران اظهار داشت: از محل منابع سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بالغ بر 460 میلیارد ریال برای راهداری جاده‌های استان ایلام اعم از روکش و روشنایی در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه اعتباری که به استان ایلام داده شده بیشتر از شاخص‌های ارتباط این استان است افزود: اعتبار اختصاص یافته به استان ایلام بیشتر از آن سهمی است که شاخص‌های استان از نظر میزان راه و حجم تردد دارد.

معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل و پایانه‌ها ادامه داد: اعتبارات توزیعی ما بر اساس مجموع شاخص‌هایی است که به ما می‌دهند که بر اساس آن اعتبارات را توزیع می‌کنیم.

کشاورزیان با اشاره به پایانه مرزی مهران نیز گفت: پایانه مهران برای یک شرایط عادی ساخته شده و با توجه به اینکه در اربعین حجم کثیری از زائران از این مرز تردد می‌کنند با برنامه‌ریزی صورت گرفته تعداد دروازه‌های خروج و ورود را افزایش دادیم.

وی اظهار کرد: عملیات تقویت راه در ورودی مهران، تأمین روشنایی  مسیر، تعریض محور ایلام به مهران و حذف نقاط حادثه‌خیز از جمله این کارها بوده است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار