معاون اجتماعی انتظامی استان ایلام گفت: فضای مجازی به جای اینکه فرهنگ ما را بهتر کند دین ما را نشانه گرفته و باید مراقب باشیم.
کد خبر: ۵۳۰۱۱۶
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۱ 27 November 2017

 به گزارش تابناک ایلام؛فرزاد یاسمی اظهار داشت : چالشی میان کاربران ایرانی در شبکه‌های اجتماعی به راه افتاده است که در آن گربه‌ها با اسامی متبرکه صدا زده می‌شوند.

وی افزود: متاسفانه این کلیپ‌ها در شبکه‌های اجتماعی طرفداران بسیاری پیدا کرده است اما باید بدانیم که فضای مجازی بجای اینکه  فرهنگ ما را بهتر کند دین ما را نشانه گرفته و باید  مراقب باشیم.

معاون اجتماعی انتظامی استان ایلام یادآور شد: متاسفانه در چند روز اخیر بعضی از کانال‌های تلگرامی با تمسخر نام‌های زیبای متبرکه و صدا زدن حیوان ، باعث آزرده  شدن مردم عزیزمان شده است.

وی با هشدار به کانال‌های تلگرامی و کسانی که خواسته یا ناخواسته اینگونه کلیپ‌های را در فضای مجازی منتشر می‌کنند گفت: پلیس با رصد این کانال‌ها برخورد قانونی و لازم را انجام خواهد داد.

یاسمی در پایان با قدردانی از مدیران کانال‌های تلگرامی متعهد و مومن، از آنان خواست  از درج این گونه کلیپ ها که به قصد ضربه زدن به دین مبین اسلام طراحی شده است خودداری کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار