رییس ستادانتخابات ایلام
رییس ستاد انتخابات استان ایلام گفت: دفاع از حقوق نامزدهای شرکت کننده در انتخابات و آرای ریخته شده مردم در صندوق ها را بر خود واجب و ضروری می دانیم.
کد خبر: ۵۵۳۹۲
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۴ 30 June 2015
به گزارش تابناک ایلام،حسین کلانتری روز سه شنبه در نشست ستاد انتخابات استان اظهار کرد: اعضای این ستاد خود را برای قبل ، حین و بعد از برگزاری انتخابات آماده کرده اند و برنامه ریزی های لازم در این زمینه انجام شده است.

وی افزود: کمیته های مختلف عضو ستاد در حال شکل گیری هستند و شرح وظایف هر کدام بر اساس بخشنامه های ارسالی وزارت کشور تهیه و تدوین شده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام ارائه آموزش به مجریان و چگونگی مقابله با فضاسازی شبکه های اجتماعی معاند را از رویکردهایی عنوان کرد که ستاد انتخابات استان دنبال می کند.

کلانتری با اشاره به گمانه زنی های مختلف در خصوص نامزدهای احتمالی دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان یادآور شد: ستاد انتخابات برگزاری نشست های توجیهی در خصوص قوانین و مقررات و بیان موارد تخلف به نامزدها را در دستور کار دارد.

وی ادامه داد: اعضای این ستاد به دنبال انسداد و یا مشروعیت بخشیدن به فعالیت های افراد و گروه های خاص سیاسی نیستند و تنها رعایت قوانین و مقررات را سرلوحه برنامه های خود قرار می دهند.

رییس ستاد انتخابات استان ایلام تاکید کرد: بخش های زاگرس ، هیندمینی ، شباب و سراب میمه برای برگزاری انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی با کمبودهایی زیرساختی و نیروی انسانی روبرو هستند که باید از هم اکنون نیازهای این مناطق بررسی و در سریع ترین زمان تامین شود.

کلانتری اضافه کرد: اعضای ستاد تنها مسوول برگزاری سالم و شفاف انتخابات بدور از جانبداری از افراد و گروه های سیاسی هستند و دفاع از حقوق نامزدها و رای دهندگان را بر خود واجب و مسلم می دانیم.

وی گفت: اشخاص و بویژه مسوولان نیز دارای تمایلات سیاسی متفاوتی هستند ولی همه باید تلاش کنیم زمینه مشارکت حداکثری تمامی آحاد جامعه را در انتخابات فراهم کنیم و بدور از گرایش های سیاسی اجرای قانون و مقررات را ملاک قرار دهیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام یادآور شد: این استان در برگزاری انتخابات همواره مورد عنایت مسوولان وزارت کشور بوده و برای نظرسنجی در خصوص برگزاری انتخابات جزو معدود استان هایی است که توسط این وزارتخانه دعوت می شود.

دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری هفتم اسفند ماه امسال در سراسر کشور برگزار می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار