در اولین مجمع عادی انجمن روان‌درمانی ایران
در اولین مجمع عادی انجمن روان‌درمانی ایران که با حضور اساتید روان‌شناسی و مشاوره، هیئت‌علمی دانشگاه‌ها، دانشجویان و نماینده وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در خانه اندیشمندان علوم انسانی برگزار شد، «سعید حیدری» به‌عنوان بازرس انجمن روان‌درمانی ایران انتخاب شد.
کد خبر: ۵۶۶۱۳
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۱ 04 July 2015
به گزارش تابناک ایلام،در اولین مجمع عادی انجمن روان‌درمانی ایران که با حضور اساتید روان‌شناسی و مشاوره، هیئت‌علمی دانشگاه‌ها، دانشجویان و نماینده وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در خانه اندیشمندان علوم انسانی برگزار شد، «سعید حیدری» به‌عنوان بازرس انجمن روان‌درمانی ایران انتخاب شد.

حیدری  ضمن قدردانی از جامعه روان‌شناسی و مشاوره و تمام کسانی که در این انتخابات به‌به او اعتماد کرده‌اند، اظهار کرد: مردم به روان شناسان و مشاورانی مراجعه کنند که صرفاً از سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره کشور دارای پروانه اشتغال تخصصی باشند تا خدای‌ناکرده سوءاستفاده‌ای صورت نگیرد.

بازرس منتخب انجمن روانی درمانی ایران در پایان با اشاره به بیانات رهبر فرزانه انقلاب در مورد ارتقاء شاخص‌های سلامت، وظیفه تک‌تک روان شناسان و مشاوران را خدمت صادقانه به مردم و تزریق شادکامی به بدنه جامعه دانست.

سعید حیدری روان‌شناس ایلامی هم‌اکنون مدیرکل امور اداری سازمان نظام روان‌شناسی کشور است


منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۹
درود بر جوان لایق ایلامی
عزیز نظری زاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۹
تبریک، درود بر جوان ،هلیلانی استان ایلام،آرزوی موفقیت در تمام مراحل زندگیت،
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار