پس از حرکت زیبای فرهنگی فدراسیون و سازمان لیگ فوتبال ایران در جهت زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدای زمین فوتبال چوار ایلام و همچنین اهدای تندیس باشگاه نفت تهران به عنوان بهترین باشگاه لیگ چهاردهم، استاندار ایلام از این حرکت زیبای جامعه فوتبال تقدیر و تشکر کرد
کد خبر: ۶۷۵۲۴
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۸ 27 July 2015

به گزارش تابناک ایلام، مراسم تعیین برترین‌های لیگ چهاردهم فوتبال ایران در روز شنبه سوم مردادماه در سالن همایش‌های برج میلاد تهران برگزار شد.

در این مراسم باشکوه، حرکتی زیبا و ارزشمند در پاسداشت یاد و خاطره شهیدان جامعه ورزش و به ویژه شهدای چوار ایلام صورت گرفت.

محمدرضا ساکت مشاور عالی سازمان لیگ فوتبال طی سخنانی در این همایش روز 23 بهمن ماه سال 65 را یک روز تاریخی نامیده و از برگزاری کنگره شهدای چوار ایلام و شهیدان جامعه ورزشکار کشور در 23 بهمن ماه سال 94 خبر داد.

همچنین، باشگاه نفت تهران که به عنوان بهترین باشگاه کشور انتخاب شده بود، جایزه و تندیس خود را به شهدای چوار ایلام تقدیم کرد و قرار شد این تندیس در موزه شهدای استان ایلام قرار گیرد.

به دنبال این حرکت ارزشی، آقایان یوسف تلوکی، محمدرضا رضایتی و علی قیطاسی از خانواده شهدا و جانبازان زمین فوتبال چوار ایلام و همچنین حجت‌الله هاشم بیگی مدیر عامل انجمن دانشجویان و فارغ التحصیلان چوار ایلام، آبختی سنجابی رئیس هیات فوتبال استان ایلام، علی‌اشرف نصیری رئیس هیات فوتبال شهرستان ایلام و علی‌احمد آقابابایی رئیس هیات فوتبال چوار ایلام، شورای شهر چوار ایلام، اعضای باشگاه خیبر چوار، اعضای باشگاه شهید زارعی چوار و جمع زیادی از پیشکسوتان و جامعه ورزش و تعداد کثیری از مردم چوار مراتب تقدیر و تشکر خویش را از حرکت زیبای فرهنگی سازمان لیگ فوتبال ایران و باشگاه نفت تهران اعلام داشتند.

پس از حرکت زیبای فرهنگی فدراسیون و سازمان لیگ فوتبال ایران در جهت زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدای زمین فوتبال چوار ایلام و همچنین اهدای تندیس باشگاه نفت تهران به عنوان بهترین باشگاه لیگ چهاردهم، استاندار ایلام از این حرکت زیبای جامعه فوتبال تقدیر و تشکر کرد.

همچنین، محمدرضا مروارید استاندار ایلام از همه کسانی که در این سال‌ها موضوع بی‌نظیر بمباران زمین فوتبال چوار را پیگیری کرده‌اند به ویژه نخبگان و نیروهای مردمی منطقه چوار تشکر کرد و اظهار امیدواری کرد که روند ساخت یادمان و مجموعه ورزشی شهدای چوار سرعت گیرد.

لازم به ذکر است که در روز 23 بهمن ماه سال 65 هواپیماهای رژیم بعثی عراق مسابقه فوتبال بین تیم‌های منتخب چوار و منتخب جوانان استان ایلام را بمباران کردند که در این واقعه تلخ، 15 نفر از بازیکنان، مربیان، داوران و تماشاگران به شهادت رسیده و ده‌ها نفر به درجه جانبازی نایل آمدند.

همچنین، جامعه ورزش نزدیک 5 هزار شهید را تقدیم آرمان‌های انقلاب کرده است.


منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار