معاون مهندسی و توسعه شرکت پالایش گاز ایلام؛
معاون مهندسی و توسعه شرکت پالایش گاز ایلام گفت: پالایشگاه گاز ایلام در سال گذشته موفق به اخذ تقدیرنامه ٥ستاره در دومین جایزه سرآمدی و بهبود مستمر شرکت ملی گاز ایران شد .
کد خبر: ۷۵۱۹۴۵
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۲ 08 June 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ مهندسحامد عليشيري اظهار داشت :با توجه اقدامات اساسي صورت گرفته در راستای بهبود فعالیتهای کسب و کار شركت، بهينه سازي فرآیندهاي تولید گاز و محصولات جانبي و پايداري توليد،كسب رضايت مشتريان در زمينه عرضه محصولات،مسئوليت پذيري در عرصه هاي مختلف اجتماعي، كاهش هدر رفت منابع انرژي و كاهش آلايندهاي زيست محيطي و توسعه سيستم هاي مديريتي در این شرکت ، پالایشگاه گاز ايلام موفق به اخذ تقديرنامه ٥ ستاره در دومين جايزه سرامدي و بهبود مستمر شركت ملي گاز ايران شده است.

معاون مهندسي و توسعه پالايشگاه گاز ايلام " از ارتقاء تعالی سازمانی در این پالایشگاه خبرداد و اظهار داشت: در سال گذشته با همکاری کلیه واحدهای عملیاتی و ستادی این شرکت برنامه‌های منسجم و دقیقی را برای حضور در دومین جایزه سرآمدی و بهبود مستمر شرکت ملی گاز ایران در برنامه کاری خود قرار داد.

وی به برنامه‌ریزی‌های سال جاری برای ارتقاء بیشتر سطح تعالی سازمانی در این شرکت اشاره و تصریح کرد: با بازخوردهای اخذ شده از ممیزان جایزه تعالی در سال گذشته و طی جلساتی منعقد شده با کمیته های تعالی سازمانی در شروع سال جاری، برنامه‌های بهبود پالایشگاه برای ارتقاي بیشتر سطح تعالی در این واحد صنعتی و اخذ جایزه سرآمدی و بهبود مستمر در سطح تندیس در دستور کار قرار گرفته است.

وی ابراز امیدواری کرد با اجرای برنامه‌هابهبود و توسعه،فرهنگ سازی و ارتقاء دانش تعالی سازمانی در سطح شرکت و مشارکت کلیه واحدها و پرسنل در انجام پروژه های بهبود بتواند زمینه مناسبی را برای حضور در فرآیند ارزیابی جایزه آتی شرکت ملی گاز ایران فراهم شود./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار