فرماندار ملکشاهی گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و الزامات بهداشتی، برپا کردن چادر در طبیعت این شهرستان ممنوع است و مردم باید از اینکار خودداری کنند.
کد خبر: ۸۳۱۴۷۲
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۵ 16 March 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ محمد تاسمه اظهار داشت : با شیوع بیماری کرونا در سطح کشور همزمان در شهرستان ملکشاهی نیز اقداماتی در جهت پیشگیری و مقابله با این ویروس انجام گرفته است.

وی اظهار داشت: از جمله اقدامات پیشگیرانه که با کمک بزرگان این شهرستان محقق شد برپا نشدن مراسمات فاتحه خوانی و همچنین مراسمات عروسی و دیگر تجمعات بود که خوشبختانه با استقبال عمومی مردم مواجه شده و مردم این شهرستان همکاری خوبی با مسوولان داشته اند.

فرماندار ملکشاهی با اشاره به رسم چادر زدن در طبیعت به هنگام نوروز افزود: با توجه به حساسیتهای که در اثر بیماری کرونا و شیوع گسترش این ویروس وجود دارد لازم است امسال مردم از برپا کردن چادر در طبیعت خودداری کرده و در خانه های خود بمانند.

تاسمه با بیان اینکه متاسفانه عده ای بدون توجه به اخطارهای قانونی و بهداشتی در طبیعت مستقر شده اند، خاطر نشان کرد: در جهت پاسداری از امنیت بهداشت جامعه اخطارهای لازم جهت بازگشت به این افراد داده شده است و در صورت لزوم نیروی انتظامی به این مساله ورود خواهد کرد.

رئیس ستاد مقابله با بیماری کرونا در شهرستان ملکشاهی با بیان اینکه این شهرستان تاکنون جز شهرستانهای پاک است، گفت: از مردم شهرستان ملکشاهی انتظار داریم در جهت ریشه کن شدن این بیماری مسری ضمن حضور در منزل به توصیه های بهداشتی عمل کنند./م

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار