استاندار ایلام؛
استاندار ایلام با اشاره به برنامه ریزی برای محرومیت زدایی از منطقه هلیلان در استان ایلام، گفت: ۲۵۳ میلیارد تومان اعتبار برای محرومیت زدایی در هلیلان اختصاص یافته است.
کد خبر: ۸۶۷۷۶۲
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۱ 27 June 2020

 به گزارش تابناک ایلام؛ قاسم سلیمانی دشتکی اظهار کرد: هدف از تشکیل قرارگاه سازندگی زدودن غبار محرومیت از چهره هلیلان است و در همین ابتدای کار سه گام مهم در قرارگاه برداشته شده است.

وی ادامه داد: با سفر مسئولان استان به مناطق محروم هلیلان و بررسی مسائل و مشکلات رسماً قرارگاه سازندگی هلیلان شروع به کار کرده است.

استاندار ایلام اضافه کد: در سفر به تهران خواسته‌ها و مطالبات مردم این منطقه در دیدار با مسئولان هشت نهاد و وزارتخانه پیگیری شده و امروز شاهد حضور مسئولان معاونت مناطق محروم ریاست جمهوری در استان هستیم تا حاصل این فعل و انفعالات منجر به توسعه مناطق محروم و روستایی استان به ویژه منطقه محروم هلیلان شود.

سلیمانی دشتکی در ادامه هلیلان را محروم‌ترین نقطه کشور عنوان کرد و گفت: برای رفع محرومیت این منطقه نیازمند اعتبارات ملی هستیم و تا کنون ۲۵۳ میلیارد تومان اعتبار برای این مهم در نظر گرفته شده است.

وی مهم‌ترین مشکلات هلیلان را بیکاری جوانان، راه‌های ارتباطی، پمپاژهای آبرسانی و … عنوان کرد و گفت: امیدواریم بتوان با ایجاد پمپاژهای آبی و کشاورزی و نهضت راهسازی و رفع مشکلات پروژه پتروشیمی هلیلان قسمت عمده‌ای از مشکلات منطقه برطرف شود./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار