مدیرعامل سازمان تاکسیرانی ایلام گفت: نرخ کرایه سرویس های مدارس شهر ایلام از ابتدای سال تحصیلی جدید 11 درصد افزایش می یابد.
کد خبر: ۹۴۳۹۹
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۵ 14 September 2015
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی ایلام گفت: نرخ کرایه سرویس های مدارس شهر ایلام از ابتدای سال تحصیلی جدید 11 درصد افزایش می یابد.
به گزارش تابناک ایلام،علی هواسی افزود: افزایش نرخ کرایه سرویس های مدارس به تایید فرمانداری و شورای شهر ایلام رسیده و از مهرماه اعمال می شود.
وی تاکید کرد: نرخ کرایه خودروهای سواری در تمام مقاطع برای سال تحصیلی جدید نسبت به سال گذشته از 460 هزار ریال به 520 هزار ریال افزایش یافته است.
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی ایلام ادامه داد: رانندگانی که برای سرویس دهی به مدارس بکارگیری می شوند، باید شرایط لازم را کسب و نسبت به اخذ مجوز از سازمان تاکسیرانی اقدام نمایند.
هواسی اضافه کرد: افزایش نرخ کرایه ها منحصر به سرویس های مدارس است و خدمات حمل و نقل عمومی شامل این افزایش کرایه نمی شود.
وی یادآور شد: بازرسان سازمان تاکسیرانی با اجرای گشت های مشترک با دستگاه های اجرایی مرتبط با هرگونه تخلف مبنی بر افزایش کرایه خودسرانه بشدت برخورد خواهند کرد.
وی از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف با یادداشت نمودن کد و شناسه تاکسی متخلف ، مراتب را با بازرسان تاکسیرانی استان در جریان بگذارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار