کد خبر: ۹۶۰۵۸
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۱ 16 September 2015
فرماندار دهلران گفت: شهرستان دهلران از آمادگی کامل برای بازگشایی مدارس برخوردار است.

به گزارش تابناک ایلام،امید علی سبزی بااعلام این خبرگفت: با گذشت دو سال از عمر دولت تدبیر و امید، خوشبختانه آرامش اقتصادی خوبی در جامعه فراهم شده است به طوری که همچون گذشته قیمت ها روزانه تغییر نمی کنند.

وی اظهارداشت: امروز با گذشت ۲۲ ماه از مذاکرات هسته ای ما شاهد موفقیت هایی در خصوص بحث هسته ای شدیم که نشان از تدبیر و تجربه تیم مذاکرده کننده است.

سبزی عنوان کرد: امروز هوشمندی رئیس جمهور و تیم سیاست خارجی دولت تدبیر و امید باعث شده که کشور های اروپایی برای سرمایه گذاری در صف سفر به ایران باشند.

فرماندار دهلران تصریح کرد: این دولت با شفافیت و بدون جنجال به دنبال خدمت به مردم است چرا که در مدت دوسال به خوبی عملکرد دولت در همه عرصه ها برای همگان روشن است.

وی در ادامه با اشاره به آمادگی این شهرستان برای بازگشایی مدارس در ماه مهر، گفت: خط کشی، شست وشوی مدارس و  نظارت دقیق بر ترافیک از موضوعات مهمی است که باید در شهرستان توجه جدی شود.

فرماندار دهلران افزود: با توجه به فرارسیدن هفته دفاع مقدس همه ادارات و نهادهای دولتی باید به گونه عمل کنند که رشادت ها و مقاومت های شهدا، جانبازان و ایثارگران به نسل جوان هر چه بیشتر معرفی شود.

وی گفت: تسریع در پروژه های عمرانی، نظارت بر کیفیت نان و نظارت بر خدمات اینترنت از خواسته های به حق شهروندان است که باید دستگاه های مرتبط به صورت جدی برای حل مشکلات موجود وارد عمل شوند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار