مدیرکل راه و شهرسازی ایلام گفت: تکمیل فاز سوم بیمارستان 320 تختخوابی ایلام بر عهده وزارت بهداشت است.
کد خبر: ۱۰۵۲۹۳
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۹ 04 October 2015
مدیرکل راه و شهرسازی ایلام گفت: تکمیل فاز سوم بیمارستان 320 تختخوابی ایلام بر عهده وزارت بهداشت است.

به گزارش تابناک ایلام ،سیدکمال‌الدین میرجعفریان بااعلام این خبراظهار داشت: فاز دوم احداث بیمارستان 320 تختخوابی ایلام با پیشرفت مناسب در حال اجراست.

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام گفت: طی روزهای گذشته نیز استاندار ایلام به همراه معاون امور عمرانی استانداری و فرماندار ایلام از پروژه بیمارستان 320 تختخوابی ایلام بازدید کرد و از نزدیک در جریان پیشرفت فیزیکی این پروژه قرار گرفت.فاز اول بیمارستان 320 تختخوابی ایلام شامل اجرای اسکلت بتنی است که در زمینی به مساحت 6 هکتار اجرایی شده است.

این مسئول اضافه کرد: زیربنای این طرح 27 هزار و 273 مترمربع با سطح اشتغال 4 هزار و 50 مترمربع است که در مجموع این فاز 27 درصد کل پروژه را شامل می‌شود. فاز اول این طرح به اتمام رسیده و فاز دوم این طرح شامل تکمیل ساختمان اصلی به همراه اجرای سیل بند و محوطه سازی است.

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام گفت: فاز دوم این طرح با پیشرفت مناسب در حال اجراست که با تکمیل این فاز حدود 60 درصد کل پروژه اجرایی خواهد شد. فاز سوم این پروژه شامل تاسیسات و تکمیل وسائل مورد نیاز است که وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی تکمیل این فاز را اجرایی خواهد کرد.


منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار