مدیر حوزه‌های علمیه ایلام اظهار داشت:
مدیر حوزه‌های علمیه استان ایلام گفت: کشته شدن مسلمانان در خانه امن الهی یک جنایت بزرگ است که روزی این جنایت گریبان آل‌سعود را خواهد گرفت و آنها را نابود خواهد کرد.
کد خبر: ۱۰۶۳۱۲
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۰ 05 October 2015

به گزارش تابناک ایلام: حجت‌الاسلام وعد مرادبیگی صبح امروز در مراسم بزرگداشت درگذشتگان فاجعه منا در دهلران اظهار داشت: وهابیت عصایی در دست نظام سلطه و دنبال‌کننده اهداف آنان است.

مدیر حوزه‌های علمیه استان ایلام گفت: وهابیت یک فرقه اسلامی نیست، بلکه با طرز تفکر و فلسفه خود، حزبی سیاسی با گزاره‌های نظام سلطه است.

وی در ادامه با اشاره به موضع‌گیری‌های علمای اهل سنت و شیعه در مقابل وهابیت ادامه داد: اکنون اهل سنت بیشتر از شیعیان از وهابیت تنفر دارند، چون در صدد مخدوش کردن چهره آنها در جهان است.

این مسئول با اشاره به فاجعه منا و کشته شدن عده زیادی از حجاج تصریح کرد: کشته شدن مسلمانان در خانه امن الهی یک جنایت بزرگ است که روزی این جنایت گریبان آل‌سعود را خواهد گرفت و آنها را نابود خواهد کرد.

مرادبیگی با اشاره به هشدار رهبری به آل‌سعود گفت: پیام رهبر فرزانه انقلاب برای آل‌سعود بسیار واضح و روشن بوده و بیان‌کننده این بود که چنانچه آل‌سعود به حجاج یا اجساد مطهر آنان بی‌احترامی کند، پاسخ ایران اسلامی سخت و خشن خواهد بود.

مدیر حوزه‌های علمیه استان ایلام از دولت‌مردان خواست که با عربستان با زبان اقتدار و قدرت صحبت کنند.

به گزارش فارس از ایلام، مردم شهرستان مرزی دهلران در عزای حجاج جان‌باخته حادثه منا مجلس ترحیم برگزار کردند. مردم شهیدپرور و ولایت‌مدار دهلران به تأسی از دستور رهبر فرزانه انقلاب برای جان‌باختگان حادثه منا در مسجد جامع این شهر مجلس عزاداری برپا کردند.

در این مراسم اقشار مختلف مردم،مسئولان، فرهنگیان،خانواده‌های معظم شهدا و روحانیت حضور داشتند. مردم در این مراسم با برپایی مراسم فاتحه‌خوانی، مداحی، سینه‌زنی و قرائت قرآن یاد و خاطره حجاج فاجعه منا را گرامی داشته و با خانواده‌های آنان ابراز همدردی کردند.

حضور مردم دهلران در این مراسم به منزله لبیک به فرمان رهبری در برگزاری این مراسم و ابراز خشم و انزجار از رژیم آل‌سعود به خاطر این جنایت خبیثانه بود./ج

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار