مدیرکل ورزش و امور جوانان ایلام:
مدیرکل ورزش و امور جوانان ایلام گفت: ایلام میزبان 50 مربی زن تکواندوی سراسر کشور شد.
کد خبر: ۱۱۲۵۰۱
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۱ 15 October 2015

مدیرکل ورزش و امور جوانان ایلام گفت: ایلام میزبان 50 مربی زن تکواندوی سراسر کشور شد.

به گزارش تابناک ایلام، بهروز حیدرزاده صبح امروز در بازدید از محل کلاس مربیگری درجه 3 تکواندوی بانوان کشور در محل سالن شهدای قلاویزان اظهار داشت: بسیار خرسندیم که امروز میزبان بانوان سراسر کشور در بحث آموزش و دانش‌افزایی مربیگری رشته ورزشی تکواندو هستیم و امیدواریم علاوه بر دریافت مدرک مربیگری، استان را با خاطره ماندگار ترک کنند.

مدیرکل ورزش و امور جوانان ایلام گفت: کلاس‌های آموزشی مربیگری و داوری در استان همانطور که برای آقایان دایر می‌شود برای بانوان نیز برگزار می‌شود و تاکنون در استان ایلام کلاس‌های زیادی در این حوزه برپا شده است.

این مسئول اضافه کرد: آموزش لازمه پیشرفت و توسعه هر فعالیتی است چه بسا در ورزش، آموزش مربیگری و داوری با علم روز یکی از راه‌های توسعه رشته ورزشی مربوطه خواهد بود.

حیدرزاده تصریح کرد: کلاس آموزش مربیگری درجه 3 تکواندوی بانوان با حضور بیش از 50 ورزشکار از 12 استان سراسر کشور از روز شنبه هجدهم مهرماه تا امروز (پنج‌شنبه) با مدرسی خانم اسد‌پور سرمربی تیم ملی کشورمان از استان فارس، خانم شهبازنژاد و پرتوی هر دو از تهران و آقای یوسفی از ایلام به صورت تئوری و عمل در سالن شهدای قلاویزان شهر ایلام در حال برگزاری است./پ

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار