کد خبر: ۱۱۳۷۹۸
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۵ 18 October 2015
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام از اختصاص سه دستگاه «سی تی اسکن» به استان ایلام خبر داد.

به گزارش تابناک ایلام،علی دلپیشه بااعلام این خبراظهار داشت: بعد از اجرای طرح تحول نظام سلامت خوشبختانه امکانات پزشکی و خدمات ارائه شده به مردم استان پیشرفت بسیار خوبی داشته است.

وی بیان داشت: در حال حاضر یکی از مهمترین نیازهای پزشکی استان، استقرار دستگاه سی تی اسکن در شهرستانهای استان ایلام است که این مهم به زودی محقق می شود.

دلپیشه عنوان کرد: وزیر بهداشت با اختصاص سه دستگاه سی تی اسکن در شهرستانهای دره شهر، دهلران و آبدانان موافقت کرده است که به زودی تحقق پیدا می کند.

وی ادمه داد: علاوه بر این سه دستگاه، یک دستگاه سی تی اسکن دیگر به زودی در بیمارستان شهید مصطفی خمینی شهر ایلام مستقر می شود و بخش مهمی از مشکلات استان در زمینه تصویربرداری پزشکی را حل می کند.

رئیس دانشگاه عوم پزشکی ایلام از ایجاد خدمات جدید پزشکی در زمینه دندانپزشکی، جراحی چشم و ...در قالب طرح تحول نظام سلامت در استان خبر داد و گفت: هم اکنون خدمات پزشکی با کمترین هزینه برای مردم استان فراهم شده است.

وی افزود: یکی از مهمترین اولویتهای دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام در سال جاری خدمات رسانی به مردم در قالب طرح تحول نظام سلامت است و این دستگاه اجرایی از آمادگی کامل در راستای ارائه خدمات پزشکی به زوار اربعین برخوردار است.


منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار