مدیرکل ثبت احوال استان ایلام گفت:طی ۲ ماه ابتدای سال جاری تعداد ۷۷۹ واقعه ازدواج در استان به ثبت رسیده که از این تعداد ۶۴۴ واقعه در شهر و ۱۳۵ مورد نیز در روستاها بوده است.
کد خبر: ۱۱۶۸۹۸۵
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۰ 29 May 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ نجم الدین خسروی اظهار کرد: طی سال گذشته در مجموع سه هزار و ۷۵۱ واقعه ازدواج در این استان ثبت شده است.در این مدت هفت هزار و ۴۵ مورد واقعه ولادت و ۲هزار و۶۴۶ مورد واقعه فوت نیز در استان به ثبت رسیده است.

وی افزود: از ابتدای سال جاری تا پایان اردیبهشت ماه، ۹۸۹ واقعه ولادت در استان ثبت شده که از این تعداد ۷۱۱ واقعه تولد در شهر و ۲۷۸ واقعه نیز در روستا بوده است.

مدیرکل ثبت احوال استان ایلام گفت: این تعداد واقعه (ولادت) نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۷.۹ درصد کاهش داشته است.

خسروی خاطرشنان کرد: همچنین در این بازده زمانی ۴۳۶ نفر در استان فوت شده که از این تعداد ۳٠۳ در شهر و ۱۳۳نفر در روستا ثبت شده که این تعداد نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۶.۲ درصد کاهش یافته است.

وی عنوان کرد: طی ۲ ماه ابتدای سال جاری تعداد ۷۷۹ واقعه ازدواج در استان به ثبت رسیده که از این تعداد ۶۴۴ واقعه در شهر و ۱۳۵ مورد نیز در روستاها بوده است.

مدیرکل ثبت احوال استان ایلام بیان کرد: واقعه ازدواج در این بازده زمانی نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۷.۵ درصد افزایش یافته است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار