رئیس کمیته ورزش‌های الکترونیک شهرستان ایلام:
رئیس کمیته ورزش‌های الکترونیک شهرستان ایلام گفت: اولین دوره مسابقات ورزش‌های الکترونیک در ‌ایلام با همت هیئت ورزش‌های همگانی و یک باشگاه ورزش‌های الکترونیک‌ برگزار شد که در این سری مسابقات بیش از ۲۳۰ گیمر شرکت کردند.
کد خبر: ۱۱۷۳۶۹۱
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۰ 02 July 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ امین رضا ابراهیمی در حاشیه برگزاری فینال بازی‌های الکترونیک ‌ایلام، با اعلام این خبر اظهار کرد: این مسابقه در دو رده سنی زیر ۱۶ سال و بالای ۱۶ سال و در رشته‌های اف سی ۲۴ و پی اس ۲۴ برگزار شد. این سری مسابقات شرکت کنندگانی در سراسر استان ایلام داشت که به صورت گروهی و حذفی برگزار شد و در پایان ۱۹ نفر نیز برگزیده این مسابقات شدند. لازم به ذکر است این دوره از مسابقات با حضور ۵ داور برگزار شد.

ابراهیمی با اشاره به اینکه این مسابقات در باشگاه ورزش‌های الکترونیک گیم‌لند ایلام برگزار شد، گفت: این سری مسابقات در یک ماه اخیر شروع شده و امروز روز فینال است، همچنین در آینده نفرات برتر و حرفه‌ای در رده‌بندی مسابقات با هم به رقابت پرداختند و نفرات برتر در بین این افراد به مسابقات کشوری اعزام می‌شوند.

محمدصدرا فتح اللهی از برگزیدگان این مسابقه، اظهار کرد: بعد از تشکیل این مسابقه توسط یک اشگاه بازی‌های الکترونیک از گیمرها دعوت شد که در این مسابقه شرکت کنند. در این دوره سطح مسابقات عالی بود و داوری‌ها نیز به درستی انجام شد.

فتح اللهی با اشاره به اینکه نزدیک به ۱۳ سال است در حیطه بازی‌های الکترونیک فعالیت دارم، گفت: در این مسابقه رتبه دوم را کسب کردم و برای بازی‌های بعدی نیز خود را آماده می‌کنم.

محمدکمیل ملک‌زاده نفر دوم رده سنی زیر ۱۶ سال در حاشیه برگزاری این مسابقات اظهار کرد: تقریبا از سن ۵ سالگی شروع به فعالیت در حیطه بازی‌های الکترونیک داشتم و حقیقتاً تنها برای تفریح و وقت‌گذرانی بازی می‌کردم و قصد شرکت در مسابقات را نداشتم. با توجه به فصل تابستان و تعطیلی مدارس، بیشتر به بازی‌های الکترونیک می‌پردازم.

ملک‌زاده با اشاره به اینکه سطح مسابقات مناسب بود و چالش‌ها در مرحله فینال شروع شد، گفت: در سال‌های گذشته شاید روزی ۵ یا ۶ ساعت برای بازی وقت می‌گذاشتم ولی امسال با توجه به کنکوری که در پیش دارم کمتر برای این موضوع وقت می‌گذارم./ح

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار