معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام:
معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام گفت: جشنواره ملک‌الشعراء بهار در زمینه‌های محتوایی ادبیات خلاق، شعر، داستان، مستندنگاری و ادبیات کودک و نوجوان فراخوان داد.
کد خبر: ۱۱۷۳۶۹۵
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۰ 02 July 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ منصور محبی معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، بیان داشت: انجمن‌های ادبی مورد تأیید اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام می‌توانند طرح‌های خلاقانه خود را مطابق با ضوابط فراخوان ویژه انجمن‌های ادبی (جشنواره ملک الشعراء بهار) برای بررسی، کارشناسی و حمایت مالی به اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام ارسال کنند.

وی افزود: طرح‌های پیشنهادی باید در یکی از زمینه‌های محتوایی ادبیات خلاق، شعر، داستان، مستندنگاری، نقد ادبی و ادبیات کودک و نوجوان باشد.

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، با اشاره به جزئیات این فراخوان ادامه داد: طرح‌ها در قالب یک متن کوتاه ۵۰۰ تا ۱۰۰۰ کلمه و شامل اطلاعات مختصری همچون؛ عنوان برنامه، ضرورت و هدف، زمان پیشنهادی برگزاری، هزینه‌های برگزاری، جزئیات برنامه، گستره اجرا و … باشد.

محبی خاطرنشان کرد: در این فراخوان هر انجمن می‌تواند ۳ طرح ارائه کند، اما در نهایت و پس از بررسی کارشناسی یک طرح مورد حمایت مالی قرار می‌گیرد و طرح پیشنهادی توسط دبیر و ۳ نفر از اعضای انجمن امضا شود و طرح در شهرستان‌ها به ادارات شهرستان و در مرکز استان به اداره کل تحویل داده شوند.

وی آخرین مهلت ارسال طرح‌ها را ۲۰ تیر ۱۴۰۳ اعلام کرد./ح

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار