استاندار ایلام؛
استاندار ایلام گفت : برای مرمت و تکمیل ۶ مصلاهای نمازجمعه در استان ۶۰۰ میلیون اختصاص یافته است و برای مرمت و بازسازی دفاتر ائمه‌جمعه نیز اعتباراتی به شورای سیاست‌گذاری ائمه‌جمعه اختصاص می‌یابد.
کد خبر: ۱۱۷۳۸۵۱
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۰ 02 July 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ بهرام نیا بیان داشت : 1600  میلیارد تومان برای تکمیل کل ۲۵ پروژه ایستگاه پمپاژ نیمه‌کاره استان که حدود دو دهه از زمان کلنگ‌زنی آن‌ها می‌گذرد نیاز بود که با پیگیری‌های انجام‌شده مصوب شد از محل مولدسازی اموال مازاد استان این میزان اعتبارات تامین شود.

وی افزود : 7 ایستگاه پمپاژ کشاورزی نیمه‌کاره استان در دولت سیزدهم تکمیل شدند و تکمیل چندین ایستگاه هم جزو برنامه سال ۱۴۰۳ است.

بهرام نیا ادامه داد : جمع آوری مدارس کانکسی از تاکیدات آیت‌الله رئیسی شهیدجمهور بود که اقدامات خوبی در این راستا انجام شده که باید استمرار داشته باشد.

ی یادآور شد :  هیچ پروژه‌ای در هیچ شهرستانی نباید کلنگ‌زنی شود مگر در صورت ضرورت، تمام تمرکز دولت سیزدهم، تکمیل پروژه‌های نیمه تمام بود.

استاندار ایلام خاطرنشان کرد : شاخص توزیع اعتبارات براساس جمعیت و وسعت است بنابراین شهرستان‌هایی که جمعیت و وسعت کمتری است دارای اعتبار کمتری هستند که باید به این شهرستان‌ها بیش‌تر توجه شود./ع

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار