یکی از حامیان خارج از کشور ایتام مورد حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گفت: مهمترین نیاز مددجویان و خانواده‌های نیازمند استان مسکن و اشتغال باشد.
کد خبر: ۱۱۹۷۶۸
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۹ 28 October 2015

به گزارش تابناک ایلام، یکی از حامیان خارج از کشور ایتام مورد حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گفت: مهمترین نیاز مددجویان و خانواده‌های نیازمند استان مسکن و اشتغال باشد.

به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان ایلام، دکتر «فریبا رضوی» که ساکن خارج از کشور  است  و هم اکنون از طریق یک موسسه خیریه سرپرستی بیش از 70 کودک نیازمند و یتیم استان را بر عهده دارد، در دیدار با مدیرکل کمیته امداد استان ایلام اظهار کرد: ابتدا از طریق یک حامی دیگر تعدادی از ایتام ایلام را به سرپرستی قبول کردم و فکر نمی‌کردم روزی خدمات گسترده‌تری از این طریق داشته باشم.

وی افزود: با اینکه قبلا شناخت چندانی درباره ایلام نداشتم و اکنون با لمس کردن سطح محرومیت‌ها در این استان که قبلا اصلا فکرش را هم نمی‌کردم احساس می‌کنم ارتباط من با ایتام این استان شبیه یک معجزه بوده است.

این نیکوکار اضافه کرد: در حال حاضر کمک ما به نیازمندان این استان به دلیل محدودیت امکانات مالی در سطح یک شهرستان است ولی تلاش خواهیم کرد با جذب حامیان بیشتری از خارج کشور این خدمات را به شهرستان‌های دیگر استان تعمیم دهیم .

رضوی ادامه داد: فکر می‌کنم مهمترین نیاز مددجویان و خانواده‌های نیازمند استان مسکن و اشتغال باشد به این خاطر تلاش خواهیم کرد خدماتمان را روی این موارد، بیشتر متمرکز کنیم./پ

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار