چهار روز بعد از وقوع سیل در شهر ایلام، 2 دستگاه خودروی سواری از درون کانال های سیل بند شهر ایلام بیرون آورده شدند.
کد خبر: ۱۲۲۶۶۹
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۷ 02 November 2015
به گزارش تابناک ایلام، چهار روز بعد از وقوع سیل در شهر ایلام، 2 دستگاه خودروی سواری از درون کانال های سیل بند شهر ایلام بیرون آورده شدند.

رییس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی ایلام روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا گفت: یکی از این خودروها در محدوده میدان مادر به سمت ترمینال مسافربری از داخل کانال بیرون آورده شد که بشدت آسیب دیده است.
سروان ابوالفضل خانجانی افزود: یک دستگاه سواری پراید نیز در بلوار اصناف به سمت 24 متری ولیعصر (عج) از درون کانال آب بیرون آورده شده است.
وی یادآور شد: بر اساس مشاهدات اولیه سرنشینان این خودروها هنگام حادثه در داخل خودروها نبودند بنابراین شواهدی مبنی بر مرگ کسی در این دو حادثه وجود ندارد.
بارش 324 میلی متری باران در ایام آخر هفته گذشته باعث وقوع سیل شد بر اساس آمار ارائه شده در بارش های سیلابی اخیر ایلام چهار نفر جان خود را از دست دادند.
در اثر این حادثه بیش از 20 هزار واحد مسکونی، تجاری و آموزشی، یک هزار دستگاه خودرو شخصی و بخشی از تاسیسات زیربنایی و راه های اصلی و فرعی این استان آسیب دیده است.
به گفته مسئولان ایلام، سیلاب باعث وارد آمدن بیش از 10 هزار میلیارد ریال خسارت به بخش های مختلف زیربنایی از جمله راه، آب، برق، کشاورزی، منازل مسکونی، واحدهای تجاری و آموزشی استان شده است./ج
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار