مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان آبدانان:
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) آبدانان از پاسخگویی و رسیدگی به مشکلات بیش از 1 هزار و 700 نفر از مراجعین به این نهاد در شهرستان آبدانان خبر داد.
کد خبر: ۱۲۴۳۱۸
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۶ 05 November 2015
به گزارش تابناک ایلام، مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) آبدانان از پاسخگویی و رسیدگی به مشکلات بیش از 1 هزار و 700 نفر از مراجعین به این نهاد در شهرستان آبدانان خبر داد.

«علی جاسمی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه ایلام اظهار کرد: با توجه به تأکیدات این نهاد مبنی بر رسیدگی به مشکلات مددجویان و مراجعین به این نهاد، طی شش ماهه نخست امسال به مشکلات 1700 نفر از متقاضیان و محرومین که درخواست کمک داشته‌اند رسیدگی شده است.

وی افزود: از این تعداد متقاضی مراجعه کننده به کمیته امداد 1000 نفر مددجو و مابقی غیر مددجو بودند که مشکلات اغلب این افراد شامل معیشت و نداشتن لوازم خانگی، جهیزیه، وام، بدهی، هزینه درمان، هزینه تحصیلی و مشکلات دیگر بوده است.

جاسمی خاطر نشان کرد: در حال حاضر 2 هزار و 786 خانوار با جمعیتی بالغ بر 8 هزار 784 نفر تحت حمایت امداد این شهرستان بوده که از کلیه خدمات امداد بهرمند می‌شوند .

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) آبدانان تاکید کرد: خدمات این نهاد عوامل بر موضوعات ذکر شده شامل، هزینه‌های بهداشت و سلامت، مسکن، هزینه‌های تحصیلی، اشتغال و موارد دیگر است./پ

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار