یک کارشناس دینی:
یک کارشناس دینی با تأکید بر اینکه در بعد فرهنگی و اقتصادی باید حجاب مورد توجه ویژه قرار گیرد و اعتبارات در نظر گرفته شده برای این مقوله هدفمند هزینه شود،
کد خبر: ۱۲۶۴۷۴
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۸ 10 November 2015

به گزارش تابناک ایلام، یک کارشناس دینی با تأکید بر اینکه در بعد فرهنگی و اقتصادی باید حجاب مورد توجه ویژه قرار گیرد و اعتبارات در نظر گرفته شده برای این مقوله هدفمند هزینه شود، گفت: چرا باید در جامعه‌‌ی اسلامی لباس‌های محجبه گران‌تر از لباس‌هایی باشد که بدحجابی را ترویج می‌کنند.

خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه ایلام گزارش داد: حجت‌الاسلام‌والمسلمین «حسین مرادویسی» در حاشیه‌ی افتتاح نمایشگاه حجاب و عفاف در دانشگاه پیام‌نور مرکز چوار  با اشاره به اهمیت حجاب و عفاف اظهار کرد: قران کریم به تمامی سطوح مهم و اثربخشی حجاب برای خانواده‌ها پرداخته و راه روشنی را پیش روی همه‌ی ما می‌گذارد.

وی بابیان اینکه حجاب و عفاف از نیازهای فطری و بشری است، گفت:  مرد و زن باید زینت خود را به داخل جامعه نکشانند تا شاهد برخی چالش‌های اجتماعی و فرهنگی نباشیم و رعایت نکردن حجاب و عفاف ریشه‌ی بسیاری از مشکلات و مسائل اجتماعی امروز است.

این کارشناس دینی با تأکید بر اینکه در بعد فرهنگی و اقتصادی باید حجاب مورد توجه ویژه قرار گیرد و اعتبارات در نظر گرفته شده برای این مقوله هدفمند هزینه شود، تأکید کرد:  چرا باید در جامعه‌‌ی اسلامی لباس‌های محجبه گران‌تر از لباس‌هایی باشد که بدحجابی را ترویج می‌کنند.

مرادویسی تأکید کرد: اساتید دانشگاه و اهل‌فن باید پای‌کار بیایند و با ارائه‌ی راهکارهای منطقی در جهت ترویج حجاب و عفاف کمک کنند.

به گزارش ایسنا، « همت‌الله بسطامی» - رییس دانشگاه پیام نور مرکز چوار گفت : هدف این نمایشگاه که با همت دانشجویان و واحد فرهنگی این مرکز گشایش یافت این است که برای آن‌ها یادآوری شود هدف اصلی جنگ نرم فرهنگی که قدرت‌های جهانی علیه کشورهای مسلمان خصوصاً ایران اسلامی به راه انداخته است ضربه زدن به جوانان است پس باید بدون آگاهی هیچ‌چیزی را نپذیرند./پ

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار