رئیس اداره آمورش و پرورش استثنایی ایلام:
رئیس اداره آمورش و پرورش استثنایی ایلام گفت: به دانش‌آموزان با نیازهای ویژه که مشغول به تحصیل هستند یا نوآموزان بدو ورودی که نیاز به مداخلات تخصصی دارند، خدمات توانبخشی رایگان ارائه می‌شود.
کد خبر: ۱۱۷۳۵۰۰
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۰ 01 July 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ نسرین مهدی‌زاده، رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی ایلام، بیان داشت: با هدف مداخله به‌هنگام دانش‌آموزان با نیازهای ویژه که در مدارس استثنایی استان مشغول به تحصیل هستند و همچنین آن دسته از نوآموزان بدو ورود به دبستانی که با شرکت در برنامه ملی سنجش برای ثبت‌نام در پایه اول نیاز به مداخلات تخصصی دارند و به منظور کاهش مشکلات تحصیلی و تربیتی آنان و آمادگی برای ورود به دبستان در تابستان بصورت رایگان خدمات توانبخشی دریافت می‌کنند.

وی افزود: والدین دانش‌آموزان نیازمند به خدمات توانبخشی با مراجعه به مراکز جامع سنجش در شهرستان‌های ایلام، بدره، ایوان، دره‌شهر و ملکشاهی می‌توانند در روزهای دوشنبه و چهارشنبه هر هفته برای نوبت‌گیری و ثبت‌نام فرزند خود اقدام کنند و  مراحل ثبت‌نام فرزند خود را انجام دهند.

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی ایلام، ادامه داد: این طرح در روزهای دوشنبه و چهارشنبه هر هفته تا پایان تابستان ادامه خواهد داشت./ح

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار