معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام گفت: طرح تحول نظام سلامت در ایلام با جذب ۹۰ متخصص تقویت می شود.
کد خبر: ۱۳۰۹۳۶
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۱ 18 November 2015
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام گفت: طرح تحول نظام سلامت در ایلام با جذب ۹۰ متخصص تقویت می شود.

عبدالنور کردجمشیدی بااعلام این خبراظهار داشت: خوشبختانه بعد از اجرای طرح تحول نظام سلامت در کشور و استان ایلام، بخش مهمی از مشکلات درمانی مردم حل شده و الان شاهد استقبال چشمگیر از این طرح هستیم.

وی بیان داشت: در استان ایلام این طرح با رضایتمندی اکثر مردم استان روبرو شده چراکه که هم خدمات پزشکی مردم زیادی شده و هم هزینه های پزشکی استان بسیار کاهش یافته است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام با اشاره به اینکه این طرح برکات بسیار زیادی برای بخش پزشکی استان داشته است، گفت: هم اکنون دانشگاه علوم پزشکی درصدد تقویت این طرح با جذب ۹۰ متخصص و فوق تخصص در رشته های مختلف پزشکی برای شهرستانهای استان است.

وی افزود: هدف اصلی از اجرای جذب این تعداد متخصص و فوق تخصص کاهش رفت و آمد مردم شهرستانهای استان به مرکز استان برای خدمات پزشکی بوده چراکه استقبال بسیار زیاد است.

وی تصریح کرد: هم اکنون در شهرستانهای استان ایلام متخصصی مثل داخلی، اطفال، زنان، قلب و..فعال است و درصدد هستیم متخصص هایی در زمینه چشم پزشکی و دندانپزشکی برای شهرستانها نیز جذب کنیم.

کردجمشیدی بیان داشت: در حال حاضر برای کلینک دندانپزشکی واقع در شهر ایلام ۱۵ متخصص دندانپزشکی جذب شده و درصدد هستیم این تعداد نیز افزایش یابد.

وی افزود: کلینک چشم پزشکی نیز در بیمارستان طالقانی شهر ایلام در قالب طرح نظام سلامت فعال شده و هم اکنون ۱۵ تا ۲۰ عمل چشم با هزینه های بسیار پایین صورت می گیرد.


منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار