کد خبر: ۱۳۸۷۹۵
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۸ 03 December 2015
رئیس ستاد مرکزی اربعین گفت: رایزنی برای بازگشایی مرز سومار کرمانشاه و دهلران استان ایلام و ایجاد سهولت تردد زائران در حال انجام است.

به گزارش ایلام، «حسین ذوالفقاری» در ستاد مرکزی اربعین اظهار کرد: با رایزنی‌های صورت گرفته با طرف عراقی در نظر داریم زائران به‌ سوی مرز چذابه و شلمچه هدایت شوند تا به داخل خاک کشور ورود کنند زیرا ظرفیت مرز مهران پر است.

وی با بیان این که احتمالا روند برگشت زائران از کربلا به مرز مهران کند شود، افزود: رایزنی برای بازگشایی مرز سومار و دهلران برای سهولت ورود زائران در حال انجام است.

ذوالفقاری خاطرنشان کرد: سعی در تخلیه بار ترافیکی در مرز مهران داریم که تردد به سمت مهران و بازگشت را روان کنیم تا اتوبوس‌ها راحت به مرز مهران برسند و زائران را به محل سکونت خود انتقال دهند.

معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور با اشاره به این که با ستاد اربعین استان ایلام هماهنگی لازم برای تأمین غذا و مایحتاج زائران در مرز مهران و خودروهای موجود در جاده‌های مهران صورت گرفته و هم‌اکنون غذا بین زائران توزیع‌ شده است، تصریح کرد: تمام تلاش خود را برای روان‌سازی تردد زائران در مرزها به خصوص مرز مهران به کار گرفته‌ایم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار