رئیس پلیس‌راه ایلام اظهار کرد: در سه محور «مهران – ایلام»، «مهران - دهلران» و ملکشاهی به سمت مهران ترافیک روان و سنگین است؛.... مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر ایلام گفت: طی 24 ساعت گذشته به 8 فقره حادثه جاده‌ای در مسیرهای ارتباطی استان خدمت‌رسانی شد.
کد خبر: ۱۴۰۴۳۱
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۷ 06 December 2015
رئیس پلیس‌راه ایلام گفت: تراکم خودرو در این مسیر زیاد و تردد سنگین در آن جریان دارد.

سرهنگ «محسن ناصری» اظهار کرد: از دو روز گذشته بازگشت موج عظیم زائران از یک‌طرف و بارش نزولات آسمانی از سویی دیگر ترافیک سنگینی را در محورهای منتهی به شهر مهران را به وجود آورده است.

وی بابیان این‌که در سه محور «مهران – ایلام»، «مهران - دهلران» و ملکشاهی به سمت مهران ترافیک روان و سنگین است، افزود: رانندگان بااحتیاط بیشتری رانندگی کنند و حتماً از سالم بودن سیستم برف‌پاک‌کن خودرو خود قبل از حرکت اطمینان داشته باشند.

ناصری در ادامه به دو حادثه رانندگی در محورهای مواصلاتی استان اشاره کرد و گفت: در یکی از این حوادث، برخورد یک دستگاه خودرو با عابر 8 ساله‌ای در کنار یکی از موکب‌های پذیرایی زائران در محور دشت عباس، دهلران مرگ عابر را رقم زد.

ناصری خاطرنشان کرد: تصادف یک دستگاه خودرو پژو 405 با یک دستگاه خودرو پراید در محور زنجیره سفلی در شهرستان چرداول 5 مجروح بر جا گذاشت که حال یکی از مصدومان وخیم گزارش‌ شده است.

**همچنین در همین راستا مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر ایلام گفت: طی 24 ساعت گذشته به 8 فقره حادثه جاده‌ای در مسیرهای ارتباطی استان خدمت‌رسانی شد.

«محمد سلیمانی» اظهار کرد: طی 24 ساعت گذشته به 8 فقره حادثه جاده‌ای در مسیرهای ارتباطی استان خدمت‌رسانی شده و حدود 19 نفر در جریان این حوادث مصدوم شدند که شش نفر به مراکز درمانی انتقال و 13 نفر نیز به‌صورت سرپایی مداوا شدند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به حجم ترافیک در جاده‌های ایلام از رانندگان و زائران درخواست داریم نسبت به قوانین راهنمایی و رانندگی توجه جدی کنند./پ

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار