نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت امیرالمومنین (ع) ایلام گفت: در مجموع میانگین 30 میلیارد تومان هزینه های نقدی و غیر نقدی برای زائران اربعین در استان صرف شده است.
کد خبر: ۱۴۵۹۱۷
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۴ 16 December 2015

به گزارش تابناک ایلام،حجت السلام والمسلمین جلیل شاهمرادیان  اظهار کرد: 13 میلیارد ریال این هزینه توسط مردم، خیرین، نهاد های استان ایلام و خارج از استان برای زائران مورد استافده قرار گرفته است.

وی افزود: همچنین در شهرستان های سرابله 500 میلیون ریال، ملکشاهی 270، ایلام  229، سیروان 65 ، ایوان 100، دهلران 54، ابدانان 80 ، دره شهر 100 و چوار 60 میلیون تومان کمک های نقدی و غیر نقدی برای خدمات رسانی به زائران هزینه شده است.

به گزارش تابناک این کمک های نقدی و غیر نقدی از سوی مردم، خیرین، نهادهای دولتی و شبه و غیر دولتی، موسسات استان ایلام و دیگر  استان های کشور برای زائران مصرف شد.

در مدت حضور زائران اربعین حسینی در استان ایلام ستاد اربعین در زمینه اسکان، تغذیه، حمل و نقل، سوخت، بهداشت، و... به آنها خدمات متنوعی را ارائه کرد.

بنا به امار امسال بیش از 1.5 میلیون زائر برای شرکت در راهپیمایی اربعین و سوگواری عتبات عالیات به کشور عراق تردد کردند ./ز
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار