مدیرکل تبلیغات اسلامی ایلام؛
مدیرکل تبلیغات اسلامی ایلام از برپایی نمایشگاه دائمی قرآن کریم برای نخستین بار در این استان خبر داد و گفت: این نمایشگاه به عنوان نمایندگی نمایشگاه دائمی قرآن کریم سازمان تبلیغات اسلامی کشور در محل این اداره کل راه اندازی می شود.
کد خبر: ۱۶۱۸۵۱
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۹ 11 January 2016
به گزارش تابناک ایلام، مدیرکل تبلیغات اسلامی ایلام از برپایی نمایشگاه دائمی قرآن کریم برای نخستین بار در این استان خبر داد و گفت: این نمایشگاه به عنوان نمایندگی نمایشگاه دائمی قرآن کریم سازمان تبلیغات اسلامی کشور در محل این اداره کل راه اندازی می شود.
حجت الاسلام محمد فتاحی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در این نمایشگاه 500 اثر نفیس قرآنی شامل 60 جلد قرآن کریم نفیس ترجمه شده به زبان های مختلف انگلیسی، اردو، قرآن هایی با خطوط و نگارش مختلف، نرم افزارهای جدید قرآنی، تازه ترین کتب آموزشی قرآن در زمینه های مختلف، قلم قرآنی و جدیدترین ابزارهای تولید و منتشر شده در کشور برای آموزش و توسعه قرآن آموزی در معرض نمایش قرار می گیرد.
وی افزود: این نمایشگاه همزمان با هفته قرآن و عترت در دهه اول بهمن امسال در محل این اداره کل افتتاح می شود و عموم مردم می توانند در طول سال از آن بازدید داشته و ضمن بازدید رایگان از نمایشگاه می توانند اقلام قرآنی مورد نیاز خود را سفارش و در استان تحویل بگیرند.
فتاحی هدف از راه اندازی این نمایشگاه را انس و الفت بیشتر مردم با قرآن و عرضه جدیدترین آثار مرتبط با قرآن برای سهولت دسترسی مردم این استان اعلام کرد./پ
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار