معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام:
با توجه به روند رو به رشد پدیده مواد مخدر در جامعه بویژه استان، دستگاه های عضو شورای هماهنگی باید عرضه کنندگان و قاچاقچیان را شناسایی و بشدت با آنان برخورد کنند.
کد خبر: ۱۶۳۴۳۷
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۲ 14 January 2016
معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام با خطرناک توصیف کردن وضعیت جامعه در بحث مواد مخدر گفت: امروزه سرعت گسترش آسیب های اجتماعی مانند مواد مخدر از برنامه های ما بیشتر است بطوریکه آنها سوار اسب تیزپایند و ما پیاده در تعقیب آنها هستیم.
به گزارش تابناک ایلام، حسین کلانتری عصر چهارشنبه در نشست شورای هماهنگی مواد مخدر این استان اظهار کرد: با توجه به روند رو به رشد پدیده مواد مخدر در جامعه بویژه استان، دستگاه های عضو شورای هماهنگی باید عرضه کنندگان و قاچاقچیان را شناسایی و بشدت با آنان برخورد کنند.
وی افزود: خانواده ها امروز نگران وضعیت آینده فرزندان خود هستند بنابراین متولیان و دستگاه های عضو شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در استان ایلام وظیفه ای خطیر و مهم در زمینه مهار و مقابله با این پدیده شوم دارند.
کلانتری از اعضای این شورا خواست وضعیت و واقعیت های مقوله مواد مخدر را در استان برای مردم بازگو کنند تا مبارزه و مقابله با این پدیده بهتر و بیشتر با مشارکت همگانی اثرگذار شود.
معاون استاندار ایلام تاکید کرد: تهدید و خطر مواد مخدر در خانواده ها و جامعه خیلی بیشتر از آن است که ما فکر می کنیم بنابراین برنامه های پیشگیری و مقابله باید گسترده تر و فعالیت ها شتابان انجام شود.
وی گفت: امروزه دشمن برای مسخ روانی و نابودی فکری و روحی جوانان و نوجوانان ما الگوهایی در شبکه های مجازی برای گسترش اعتیاد طراحی کرده که جامعه را از درون تهی کند.
معاون سیاسی، امنیتی استاندار ایلام با وحشتناک توصیف کردن اعتیاد یادآور شد: خانواده ها و جامعه استان بشدت نگران آینده فرزندان خود هستند و انتظار دارند که اعضای شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر اقدامی ریشه ای برای رفع این معضل انجام دهند.
کلانتری اضافه کرد: خرده فروش ها در بحث مواد مخدر و آلودگی جامعه تهدیدی مهم به شمار می روند که باید شناسایی و بدست قانون سپرده شوند.
وی افزود: انتظار از شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر بیش از این است و باید متناسب با شرایط فعالانه، جدی تر و قاطعانه در حوزه مقابله و مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر وارد شوند.
معاون استاندار ایلام تاکید کرد: جامعه ایلام اعتیاد را ننگ می داند و انتظار دارد که با عرضه کنندگان و قاچاقچیان مواد مخدر از سوی دستگاه های مسئول از جمله پلیس و دستگاه قضایی برخورد قاطعانه صورت گیرد./پ
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار