معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام، گفت: امروزه سرعت گسترش آسیب‌های اجتماعی مانند مواد مخدر از برنامه‌ریزی‌های ما بیشتر است به‌طوری‌که آن‌ها سوار اسب تیزپایند و ما پیاده در تعقیب آن‌ها هستیم.
کد خبر: ۱۶۴۱۲۹
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۴ 16 January 2016
معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام، گفت: امروزه سرعت گسترش آسیب‌های اجتماعی مانند مواد مخدر از برنامه‌ریزی‌های ما بیشتر است به‌طوری‌که آن‌ها سوار اسب تیزپایند و ما پیاده در تعقیب آن‌ها هستیم.

به گزارش تابناک ایلام از روابط عمومی استانداری این استان، حسین کلانتری در نشست شورای هماهنگی مواد مخدر ایلام، اظهار کرد: با توجه به روند رو به رشد پدیده مواد مخدر در جامعه به‌ویژه استان، دستگاه‌های عضو شورای هماهنگی باید عرضه‌کنندگان و قاچاقچیان را شناسایی و بشدت با آنان برخورد کنند.

 

وی، افزود: خانواده‌ها امروز نگران وضعیت آینده فرزندان خود هستند بنابراین متولیان و دستگاه‌های عضو شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در استان ایلام وظیفه‌ای خطیر و مهم در زمینه مهار و مقابله با این پدیده شوم دارند.

 

کلانتری، از اعضای این شورا خواست وضعیت و واقعیت‌های مقوله مواد مخدر را در استان برای مردم بازگو کنند تا مبارزه و مقابله با این پدیده بهتر و بیشتر با مشارکت همگانی اثرگذار شود.

 

معاون استاندار ایلام، تأکید کرد: تهدید و خطر مواد مخدر در خانواده‌ها و جامعه خیلی بیشتر از آن است که ما فکر می‌کنیم بنابراین برنامه‌های پیشگیری و مقابله باید گسترده‌تر و فعالیت‌ها شتابان انجام شود.

 

وی گفت: امروزه دشمن برای مسخ روانی و نابودی فکری و روحی جوانان و نوجوانان ما الگوهایی در شبکه‌های مجازی برای گسترش اعتیاد طراحی کرده که جامعه را از درون تهی کند.

 

معاون سیاسی، امنیتی استاندار ایلام با وحشتناک توصیف کردن اعتیاد یادآور شد: خانواده‌ها و جامعه استان بشدت نگران آینده فرزندان خود هستند و انتظار دارند که اعضای شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر اقدامی ریشه‌ای برای رفع این معضل انجام دهند.

 

کلانتری، اضافه کرد: خرده‌فروش‌ها در بحث مواد مخدر و آلودگی جامعه تهدیدی مهم به شمار می‌روند که باید شناسایی و به دست قانون سپرده شوند.

 

وی افزود: انتظار از شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر بیش از این است و باید متناسب با شرایط فعالانه، جدی‌تر و قاطعانه در حوزه مقابله و مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر وارد شوند.

 

معاون استاندار ایلام تأکید کرد: جامعه ایلام اعتیاد را ننگ می‌داند و انتظار دارد که باعرضه کنندگان و قاچاقچیان مواد مخدر از سوی دستگاه‌های مسئول ازجمله پلیس و دستگاه قضایی برخورد قاطعانه صورت گیرد./م




منبع:شبستان


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار