سرهنگ " فردين پيري "؛
فرمانده انتظامي شهرستان ايلام فضاي مجازي را بستر جنگ نرم دشمنان ايران اسلامي خواند و گفت: هدف دشمن سست کردن بنيان خانواده ها است.
کد خبر: ۱۶۵۲۰۵
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۹ 17 January 2016
فرمانده انتظامي شهرستان ايلام فضاي مجازي را بستر جنگ نرم دشمنان ايران اسلامي خواند و گفت: هدف دشمن سست کردن بنيان خانواده ها است.

به گزارش تابناک ایلام، سرهنگ " فردين پيري " در جمع کارکنان وظيفه اين شهرستان با تشريح ماهيت جنگ نرم و سير تاريخي و بيان تحولات جنگ سرد و نرم در ايران و جهان بيان داشت: روحيه مجاهدت و استكبارستيزي ملت شجاع ايران در طول دوران گذشته همواره سبب ناکامي دشمن در اجراي نقشه هاي شوم آنان شده است و مردم با تأسي از الگوهاي ديني و اعتقادي در مقابل دشمن با بيداري و بصيرت تمام ايستادگي کرده اند .

فرمانده انتظامي شهرستان ايلام با اشاره به موضوع شبيخون فرهنگي ، تشکيل اتاق فکر و هزينه هاي بسيار هنگفت دشمن در اين زمينه گفت: امروز هدف كلان دشمن در جنگ نرم ترويج ناکارآمدي نظام ، گسترش فرهنگ زندگي غرب، تضعيف نهاد خانواده و همچنين بي بند و باري در جامعه است.

سرهنگ پيري در بخش ديگري از سخنان خود يكي از ابزارهاي مهم جنگ نرم دشمن را وسايل ارتباطي جديد مجازي دانسته و هدف مهم دشمن از اين حمله فرهنگي را سست كردن بنيان خانواده شمرد و افزود: ماهواره و شبکه هاي مجازي يکي از ابزار و سلاح هاي دشمن براي به انحراف کشيدن و تضعيف اراده و غيرت جوانان و کم رنگ کردن اعتقادات است تا بتواند زمينه را براي نشر مفاسد اخلاقي و اجتماعي به ويژه نسل امروز فراهم کند.

وي دوران خدمت سربازي را به عنوان فرصتي براي کسب تجربه و خودسازي براي ورود به جامعه دانست و خاطر نشان کرد: سربازان به عنوان زينت كشور ضمن آشنايي كامل با وظايف سربازي و يادگيري مهارت هاي زندگي و اجتماعي در کنار رعايت نظم و انضباط از فرصت و انرژي جواني خود در راه خدمتگزاري به شهروندان استفاده کرده و حفظ اسرار مردم و سعه صدر در برخورد با مردم ، حفاظت از اموال بيت المال، پس از پايان خدمت با سربلندي و افتخار به آغوش گرم خانوده بازگردند./پ

منبع: پایگاه خبری پلیس ایران
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار