در دهه فجر صورت می گیرد:
مدیر کل ورزش و جوانان استان ایلام از بهره برداری سه طرح ورزشی در ایام دهه مبارک فجر امسال در این استان خبر داد.
کد خبر: ۱۶۷۰۹۸
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۴ 20 January 2016
 مدیر کل ورزش و جوانان استان ایلام از بهره برداری سه طرح ورزشی در ایام دهه مبارک فجر امسال در این استان خبر داد.

به گزارش تابناک ایلام،بهروز حیدرزاده روز چهارشنبه در خصوص بهره برداری طرح های ورزشی اظهار کرد: اداره ورزش و جوانان استان در ادامه اهتمام خود برای توسعه عمرانی ورزش و همچنین نزدیک شدن به سرانه هدف برنامه چهارم توسعه که یک متر مربع فضای ورزشی به ازای هر ایرانی است، سه طرح ورزشی جدید را بهره برداری خواهد کرد.
وی از بهره برداری زمین چمن فوتبال روستای گنجوان ایلام خبر داد و افزود: این طرح در زمینی به مساحت یک هزار و 200 متر مربع، با 2 میلیارد و 800 میلیون ریال هزینه از محل منابع مالی وزارت ورزش و جوانان در ایام دهه مبارک فجر به بهره برداری خواهد رسید.
مدیر کل ورزش و جوانان استان ایلام تاکید کرد: پروژه ورزشی استخر سرپوشیده آبدانان نیز با اعتباری بالغ بر 13 میلیارد ریال در این ایام به بهره برداری می رسد.
حیدرزارده با اشاره به وضعیت زمین چمن مصنوعی بخش چوار نیز گفت: فاز اول و دوم این پروژه با اجرای خاکبرداری، تسطیح و رکلاژ، جدول کشی و سنگ چینی و پیست دو و میدانی با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد ریال تکمیل شده و تنها چمن مصنوعی آن باقی مانده است.
وی اضافه کرد: هم اکنون این طرح با اعتبار 12 میلیارد ریال 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و چنانچه تا دهه فجر امسال تکمیل نشود اسفند ماه سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.
اکنون 705 فضای ورزشی دولتی و 215 مکان ورزشی خصوصی در استان ایلام وجود دارد.
100 هزار نفر از جمعیت 585 هزار نفری استان ایلام در قالب ورزشکاران سازمان یافته و سازمان نیافته از فضاها و اماکن ورزشی استفاده می کنند که از این تعداد، 30 هزار نفر به صورت سازمان یافته در رشته های مختلف فعالیت ورزشی مستمر دارند./ف

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار