اساتید بسیجی دانشگاه های استان ایلام با صدور بیانیه ای از اقدام شورای نگهبان در تصمیم قانونی تأیید صلاحیت داوطلبان کاندیداهای مجلس ایلام حمایت کردند.
کد خبر: ۱۶۷۱۱۵
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۷ 20 January 2016
اساتید بسیجی دانشگاه های استان ایلام با صدور بیانیه ای از اقدام شورای نگهبان در تصمیم قانونی تأیید صلاحیت داوطلبان کاندیداهای مجلس ایلام حمایت کردند.

به گزارش تابناک ایلام، اساتید بسیجی دانشگاه های استان ایلام با صدور بیانیه ای از اقدام شورای نگهبان در تصمیم قانونی تأیید صلاحیت داوطلبان کاندیداهای مجلس ایلام حمایت کردند.

در این بیانیه آمده است: در آستانه ورق خوردن برگ زرینی دیگر در تاریخ سراسر شکوه و افتخار نظام مقدس انقلاب اسلامی هستیم ، نظامی که با مردمسالاری دینی و برگزاری بیش از 30 انتخابات چشم جهانیان را به خود معطوف داشته و در شرایط حساس منطقه ای و جهانی قرار است دهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری را برگزار نماید.

این بیانیه می افزاید: در این شرایط حساس و با نگاه به تاریخ شکوهمند این نظام مقدس که هیچگاه خالی از چشم طمع بیگانگان و دسیسه فریب خوردگان داخلی نبوده، لازم است با توجه به توطئه دشمنان قسم خورده انقلاب برای نفوذ در مراکز تصمیم گیری و تصمیم سازی از طریق انتخابات در پیش رو، شورای محترم نگهبان در تصمیم قاطع و استوار خود مبنی بر جلوگیری از ورود نامحرمان و بیگانه پرستان به مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری پایدار مانده و همچون گذشته که در برابر هجمه های ظالمانه لیبرال ها، لائیک ها و غرب زدگان از اول انقلاب تا کنون مقاوم بوده و در مقابل انحرافات ایستاده ؛ به وظیفه شرعی و قانونی خود عمل نماید.

در ادامه این بیانیه آمده است: در همین راستا ما اساتید بسیجی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان ایلام حمایت قاطع خود را از تصمیم و نظر شرعی و قانونی شورای محترم نگهبان اعلام نموده و از همه مسئولین و کاندیداهای محترم می خواهیم که ضمن تمکین به قانون و پیگیری مطالبات خود از طریق مجاری قانونی ، اسباب و خوراک تبلیغ رسانه های زنجیره ای و دروغ پرداز معاند صهیونیستی و آمریکایی را فراهم ننمایند، همان هایی که در فتنه آمریکایی سال 88 از هیچ توطئه ای علیه نظام فروگذار نکردند.

همچنین از مردم بصیر، آگاه و همیشه در صحنه انقلاب اسلامی دعوت می نماییم که انشاءاله همه با هم با حضور مؤثر و انتخابی آگاهانه حماسه ی بی نظیر دیگری را با شرکت در انتخابات در پیش رو خلق نماییم و راه نفوذ ایادی استکبار جهانی و سرسپردگان غرب گرا را به مراکز حساس نظام اسلامی مسدود نماییم. /ف

منبع:ایلام بیدار


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار