مدیرکل آموزش و پرورش ایلام گفت: زنگ آغاز سی و هفتمین فجر انقلاب اسلامی در بیش از هزار و 300 مدرسه این استان فردا دوشنبه 12 بهمن ماه همزمان با سراسر کشور نواخته می شود.
کد خبر: ۱۷۳۰۸۴
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۱ 31 January 2016

مدیرکل آموزش و پرورش ایلام گفت: زنگ آغاز سی و هفتمین فجر انقلاب اسلامی در بیش از هزار و 300 مدرسه این استان فردا دوشنبه 12 بهمن ماه همزمان با سراسر کشور نواخته می شود.

به گزارش تابناک ایلام؛علی بیرانونددرخصوص نواخته شدن ساعت زنگ فجراظهارکرد: این آیین در مرکز استان راس ساعت 9:33 صبح در مدرسه دخترانه آقا حسین ابن علی(ع) نواخته خواهد شد.
وی ادامه داد: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، استاندار، مسوولان ارشد استان و مدیران دستگاه های اجرایی و دانش آموزان در این آیین شرکت خواهند داشت.
مدیرکل آموزش و پرورش ایلام با بیان اینکه برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی در مدارس این استان امسال متنوع تر برگزار می شود، افزود: به همین مناسبت مسابقه های مختلف ورزشی، فرهنگی و هنری ویژه دانش آموزان مقاطع مختلف تحصیلی و جشن های ویژه دهه فجر توسط دانش آموزان در طول این دهه برگزار می شود.
بیرانوند بیان خاطرات انقلاب، اجرای نمایش با موضوع انقلاب و برگزاری نمایشگاه های مختلف هنری را از دیگر برنامه های دهه فجر امسال در مدارس استان اعلام کرد.
وی تاکید کرد: همچنین امسال همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی سرود همگانی همسرایان فجر با شرکت یک هزار و 357 دانش آموز اجرا خواهد شد.
بیرانوند با بیان اینکه فراهم کردن حضور هرچه بیشتر دانش آموزان در آیین های دهه فجر در دستور کار قرار دارد یادآور شد: همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی 13 طرح عمرانی آموزشی ویژه دانش آموزان در مناطق مختلف شهری و روستایی این استان برگزار خواهد شد.
100 هزار دانش آموز در استان ایلام در مقاطع مختلف به تحصیل اشتغال دارند./ف
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار