رئیس دفتر نظارت بر انتخابات استان ایلام از تایید صلاحیت 3نفر از کاندیداهای نمایندگی مجلس شورای اسلامی در دوحوزه انتخابیه شمال وجنوب استان ایلام خبرداد
کد خبر: ۱۷۶۲۵۳
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۳ 06 February 2016
رئیس دفتر نظارت بر انتخابات استان ایلام از تایید صلاحیت 3نفر از کاندیداهای نمایندگی مجلس شورای اسلامی در دوحوزه انتخابیه شمال وجنوب استان ایلام خبرداد

به گزارش تابناک ایلام، یوسف امیدی رئیس دفتر نظارت بر انتخابات استان ایلام در گفتگو با خبرنگار تابناک ایلام گفت:با پایان مهلت بررسی شورای نگهبان قانون اساسی،شب گذشته نتیجه بررسی صلاحیت ها به وزارت کشور ابلاغ شده است.

وی ادامه داد:بر اساس بررسی مجدد پرونده معترضینی که به نتیجه هیاتهای نظارت اعتراض کرده بودند، در استان ایلام،صلاحیت  سه نفر از داوطلبین رد صلاحیت شده و عدم احراز شده توسط شورای نگهبان احراز گردید.

امیدی گفت :همچنین این شورا صلاحیت سه داوطلبی که پیش از این توسط دفتر هیات نظارت بر انتخابات استان ایلام تایید شده بود،رد کرد.

رئیس دفتر نظارت بر انتخابات استان ایلام اعلام کرد:به این ترتیب جمع کل داوطلبین تایید شده توسط شورای نگهبان در استان ایلام به 46 نفر رسید.

وی گفت:از این تعداد داوطلب تایید شده 36 نفر در حوزه انتخابیه ایلام و 10 نفر هم در حوزه انتخابیه دهلران تایید صلاحیت شدند.

وی خاطر نشان کرد:در این مرحله فقط داوطلبینی که پیش از این تایید صلاحیت شده و اکنون توسط شورای نگهبان صلاحیت آنها احراز نشده می توانند اعتراض خود را از امروز (17 بهمن ماه) به شورای نگهبان اعلام کنند.

بر این اساس در استان ایلام،مهدی ولیزاده،حامد نوری نژاد از حوزه شمالی استان و علی مهدوی از حوزه جنوب که پیش از این صلاحیتشان توسط هیات نظارت بر انتخابات احراز نشده بود،صلاحیت آنها تایید شد.

همچنین سه نفر ار داوطلبین استان ایلام که پیش از این تایید صلاحیت شده بودند توسط شورای نگهبان صلاحیت آنها احراز نشد.

دو نفر از این افراد از حوزه شمال و یک نفر هم از حوزه جنوب می باشد.

دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان در 7 اسفند ماه  در سراسر کشور برگزار می شود.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار