سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام گفت: راهپیمایی 22 بهمن نمایش عظیم دفاع همه جانبه ملت از آرمان ها و دستاوردهای انقلاب است.
کد خبر: ۱۷۷۲۱۸
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۳ 07 February 2016
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام گفت: راهپیمایی 22 بهمن نمایش عظیم دفاع همه جانبه ملت از آرمان ها و دستاوردهای انقلاب است.

به گزارش تابناک ایلام؛حجت الاسلام علی چراغی پور روز یکشنبه در نشست هماهنگی و برنامه ریزی راهپیمایی 22 بهمن با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی در 22 بهمن ماه سال 1357 بزرگترین و شگفت انگیزترین رخداد در جهان معاصر به شمار می رود افزود: این رویداد منحصر به فرد پیام های بی نظیری برای ملت های جهان داشت.
وی مبارزه همه جانبه و شجاعانه با نظام سلطه و دفاع از ارزشهای اسلامی با تبعیت از ولایت فقیه را از مهمترین پیام های نهضت شکوهمند انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: بی تردید این پیام ها از عوامل موثر در به ثمر نشستن این نهضت بود.
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام افزود: بر این اساس و با توجه به موفقیت ها و دستاوردهای بزرگ ایران در عرصه دیپلماسی حضور میلیونی ملت در راهپیمایی 22 بهمن امسال از ویژگی های متمایزی برخوردار خواهد بود.
وی خواستار برنامه ریزی و اتخاذ تدابیر و تمهیدات لازم و مناسب در راستای فراهم آوری زمینه حضور گسترده و حداکثری اقشار مختلف مردم در راهپیمایی 22 بهمن شد.
راهپیمایی 22 بهمن امسال نیز همگام و همراه با ملت ایران در نقاط مختلف استان ایلام نیز برگزار خواهد شد.
این مراسم در مرکز استان از میدان 22 بهمن تا میدان شهید کشوری برگزار می شود.
در ادامه این نشست هر یک از اعضا پیرامون برگزاری راهپیمایی 22 بهمن و تمهیدات لازم به بحث و تبادل نظر پرداختند./ف
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار