رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان از افتتاح شش اتاق عمل بیمارستان امام خمینی(ره) ایلام خبر داد.
کد خبر: ۱۷۸۴۷۱
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۶ 09 February 2016
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان از افتتاح شش اتاق عمل بیمارستان امام خمینی(ره) ایلام خبر داد.

به گزارش تابناک ایلام؛رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام در جریان این آیین افتتاح و بهره برداری پروژه های دهه فجر انقلاب عنوان کرد: در طول سال های پس از انقلاب دربیمارستان امام خمینی(ره) تنها پنج اتاق عمل وجود داشته که با تلاش دولت یازدهم و در راستای طرح برزگ و ملی تحول نظام سلامت، در 18 ماه گذشته 6 اتاق عمل مجهز با 10 میلیارد ریال اعتبار برای ابنیه و 30 میلیارد ریال برای تجهیزات پیشرفته به این بیمارستان اضافه شده است.
  دکترعلی دل پیشه ادامه داد: با افتتاح این اتاق های عمل تعداد اتاق های عمل این بیمارستان به11 تخت رسیده و با توجه به اینکه تعداد قابل توجهی از همکاران متخصص و جراح وارد استان شده اند، بنابراین خلأ و کمبود اتاق عمل برای همیشه در سطح استان رفع خواهد شد.
وی با بیان اینکه با افزایش این اتاق های عمل می توانیم تعداد اعمال جراحی در استان را دو برابر افزایش دهیم، خاطر نشان کرد: در زمینه های تخصصی مانند چشم و ای ان تی برای اولین بار در استان در این بیمارستان اتاق عمل اختصاصی خواهند داشت و به بیماران و جامعه هدف ارائه خدمت می شود.
رییس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام در پایان سخنان خود از توجه استاندار، مسئولان و مدیران استانی و تلاش های پیگیرانه معاونین دانشگاه، رئیس، مدیر و کارکنان بیمارستان امام خمینی (ره) در راستای احداث و راه اندازی این طرح مهم در بیمارستان تقدیر نمود./ف
آبدانان خبر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار