یکی کاندیداهای نمایندگی مجلس شورای اسلامی درایلام گفت: در صورت راهیابی به مجلس شورای اسلامی پیگیر طرح تبدیل وضعیت کارکنان رسمی کارگری ادارات دولتی ازجمله بهزیستی، تربیت‌بدنی و سایر به رسمی کشوری یا پیمانی خواهم شد.
کد خبر: ۱۸۴۳۲۲
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۷ 20 February 2016

هرچند که تبلیغات رسمی نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان ایلام به سومین روز خود رسیده است اما واقعیت این است که این کاندیداهای نمایندگی ماههاست از طریق تبلیغات چهره به چهره وبرگزاری نشستهای خانگی وحضور درمراسم ختم وتشییع جنازه وارائه قول وقرارهای تبلیغاتی و... در صدد جلب آرای مردم هستند؛ به هر دری می زنند با این نیت که شاید فرجی حاصل شده ودر دل مردمان این دیار جایی گیرند ودراین بخت آزمایی سخت ونفسگیر، هم به نان ونوایی برسند وهم بر اریکه قدرت تکیه زنند!

به گزارش تابناک ایلام ،اگر چه این روزها ؛ ایام تبلیغات انتخابات نمایندگی مجلس شورای اسلامی نام گرفته وفرصتی قانونی  برای معرفی برنامه های آینده نامزدهای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامیست  تامردم با مطالعه برنامه ها وتجربیات وتحصیلات ودیگر ملاکهای انتخاب خود فردی اصلح را بعنوان نماینده خود برگزینند وسرنوشت برنامه ریزی ها ومدیریت کلان وقانونگذاری کشوربرای یک دوره چهارساله در اختیار او قراردهند ،نماینده ای که درواقع عصاره مردم تلقی می شود واز این طریق در تصمیم گیریهای کشور سهمیم می شود.

اما با انتظارات فراقانونی مردم از نمایندگان استان ایلام؛ این روزها به فرصتی برای ردوبدل شدن قول وقرارهایی مبدل شده است که شاید اصلا در سبد وظایف نمایندگی مجلس شورای اسلامی نگنجدو همین قول وقرارهای بی سرانجام، فرجام تلخی رابرای نمایندگان اداوار مختلف استان در مجلس شورای اسلامی رقم زده تا باردیگر نتوانند برپایه قول وقرارهای جدید ؛دل مردم را به دست آورند تا براین اساس ،ایلام  تنها استانی باشد که مردمانش نتوانند یک نماینده را دوبار راهی مجلس کنند وشاید این موضوع  دلیلی بر ابتر ماندن اجرای طرحهای توسعه ایست که سالهاست در سایه بی توجهی ها خاک می خورند!

به تبع انتظارات خاص مردم از نمایندگان مجلس شورای اسلامی دراستان ما؛ نامزدهای انتخاباتی نیز در برنامه های تبلیغاتی خود چاره ای جز پرداختن به این انتظارات ندارند وبه جای پرداختن به طرح وبرنامه های کلان وتبیین آن ؛ به موضوعاتی روی آورده اند که به جای عام المنفعه بودن ،خوراک تبلیغاتی بیش نبوده وحتی در صورت منتج به نتیجه شدن، عایدی آن صرفا برای عده قلیلیست که می خواهند از این آب گل آلود ماهی گرفته واز فرصت پیش آمده برای خود نهایت بهره را ببرند ،اگر چه در این بین کاندیداهای با برنامه ای نیز حضور دارند که برنامه یشان در میان چرخهای بی برنامگی وشعارهای خارج از وظیفه دیگر رقبای انتخاباتیشان در حال له شدن است .

اینجاست که متن جای خود را حاشیه داده است وکاندیداها بجای حرکت به سمت بازکردن گره های کور ی که شاید بازشدن آن در آینده محلی رابرای جولان این انتظارات در استان زرخیز ایلام باقی نگذارد به سمت بازکردن گره های کوچکی در حرکتند که باز کردن همین گره ها باعث اتلاف 80در صد از انرژی نمایندگان استان در مجلس شده است .

یکی کاندیداهای نمایندگی مجلس شورای اسلامی درایلام گفت: در صورت راهیابی به مجلس شورای اسلامی پیگیر طرح تبدیل وضعیت کارکنان رسمی کارگری ادارات دولتی ازجمله بهزیستی، تربیت‌بدنی و سایر به رسمی کشوری یا پیمانی خواهم شد.

عباس نصراللهی شب گذشته در جمع هواداران خود در ایلام اظهار کرد: در صورت راهیابی به مجلس شورای اسلامی پیگیر طرح تبدیل وضعیت کارکنان رسمی کارگری ادارات دولتی نظیر بهزیستی، تربیت‌بدنی و سایر به رسمی کشوری یا پیمانی خواهم شد.

وی افزود: جمعی از کارکنان به‌صورت رسمی کارگری و مشغول وظیفه هستند و تعدادی از این کارکنان همانند کارکنان رسمی و پیمانی در سال‌های اخیر توانسته‌اند ادامه تحصیل داده و مدرک دانشگاهی از قبیل کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد را کسب نمایند و در حال حاضر به‌عنوان یک نیروی با تجربه در حال انجام‌وظیفه‌اند.

این نامزد دهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه شمالی استان ایلام در ادامه تصریح کرد: این مشکلات به وجود آمده در حالی است که کارکنان رسمی و پیمانی توانسته‌اند از حقوق و مزایای مدرک خود برخوردار شوند درحالی‌که نیروهای رسمی کارگری به دلیل نوع استخدامشان از این مزایا بهره‌مند نبوده و تاکنون هیچ تغییری در احکام آن‌ها لحاظ نگردیده است.

نصراللهی گفته : کارکنان رسمی کارگری نه مانند کارکنان خدمات کشوری هستند و نه مانند کارکنان تابعه قانون کار که از هر دو قانون محرم هستند به مصداق ضرب‌المثل شترمرغ است.

این نامزد دهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه شمالی استان ایلام متذکر شد‌: تبدیل وضعیت این کارکنان برای دولت هیچ‌گونه بار مالی در بر نخواهد داشت چراکه استخدام جدیدی نیست و حتی در بعضی از موارد ازجمله پرداخت اضافه‌کار که هم‌اکنون سازمان بابت اضافه‌کاری کارکنان رسمی 23 درصد سهم کارفرما می‌پردازد در صورت تحقق این امر 23 درصد سهم کارفرما حذف خواهد شد.

وی گفت: علی ایحال با توجه به مطالب مطروحه و با عنایت به اینکه طرح یک فوریتی تبدیل وضعیت کارکنان به رسمی کشوری در تاریخ 20 آذر 92 به تصویب مجلس شورای اسلامی رسیده است و طی شماره 162 اعلام وصول گردیده و طرح فوریت دار شده و هم اکنون این طرح در کمیسیون اجتماعی مجلس در حال بررسی بوده و بزودی جهت تصویب نهایی به صحن علنی مجلس خواهد آمد.

نصراللهی در پایان بار دیگر تاکید کرد: در صورت راهیابی به مجلس شورای اسلامی پیگیر طرح تبدیل وضعیت کارکنان رسمی کارگری ادارات دولتی از جمله بهزیستی، تربیت بدنی و سایر به رسمی کشوری یا پیمانی خواهم شد.
این اظهارات وقول وقرار ها در حالی بیان می شود که اغلب این کاندیداها قبل از نامزد شدن برای نمایندگی مجلس شورای اسلامی ،ازبالاترین مقام اجرایی در شهرستان وحتی از قدرت لازم برای حل بسیاری از مشکلات موجود که درحال حاضر به بسته هایی از انتظارات مردمی تبدیل شده اند درمیان لایه های قدرت برخوردار بوده اند ودرکسوت همان جایگاه سابق می توانستند در مرتفع شدن بسیاری از این مشکلات که بیشتر در سایه غفلت وکوتاهی  همین مدیران اجرایی رشد ونمو یافته اند تلاش نمایند تا فرصتهایی که می بایست در اختیار رشد وتوسعه همه جانبه استان قرارگیرد اینچنین درپای بازکردن همین گره های کوچک نسوزد.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴۷
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶۵
جمعي از كار كنان رسمي كار گري بهزيستي استان ايلام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۲
جناب آقاي انوشيروان بند پي رييسر محترم سازمان بهزيستي كشور سلام علیکم

احتراماً به استحضار می رساند تعدادی از نیروهای فعال و کاردان در این اداره کل تحت عنوان رسمی کارگری مشغول به انجام وظیفه هستیم که اغلب دارای مدرک تحصیلی دانشگاهی بوده که متاسفانه مزایای مندرج در احکام کارگزینی و سایر مزایای جانبی از جمله بدی آب و هوا، محرومیت مناطق جنگی حق تحصیلات دانشگاهی و سختی کار و ………. شامل ما نمی شود.

جالب اینکه چارت خالی سازمانی داریم که با توجه به سوابق و تخصصی که هر کدام از ما در مشاغلی که سالها در آن کار می کنیم و تجربه کافی را کسب نموده ایم. در اداره ای که در آن هستیم حتی اگر چارت خالی نیز نداشته باشد مسئولین محترم سازمان می توانند از مرکز درخواست پست جدید نمایند.

حال این این سوال برای همه ما پیش آمده که ما واقعاً چه نوع استخدامی هستیم نه مثل کارگران مشمول قانون کاریم و نه مانند همکاران خدمات کشوری! موقع پرداخت پاداش پایان سال، عیدی ما باید اندازه مبلغ عیدی کارمندان رسمی باشد چونکه حقوق ما از محل بند (( و )) تبصره ۱۹ قانون بودجه و از طریق خزانه پرداخت می شود. اگر تفاوت ما از نوع بیمه باشد که نیروهای پیمانی و قرادادهای کار معین نیز بیمه تأمین اجتماعی می باشند! مسئولین باید به این امر مهم توجه داشته باشند که ما کارگر شرکتهای خصوصی و یا کارخانجات نیستیم بلکه ما به استخدام سازمانی کاملاً دولتی درآمده ایم. لذا جهت احقاق حقوق و پرهیز از تبعیض و ایجاد عدالت اداری ما کارکنان رسمی کارگری شاغل در اداره دولتی خواهان تبدیل وضعیت در قالب طرح از رسمی کارگری به رسمی کشوری و یا پیمانی می باشیم تا بتوانیم همانند کارکنان رسمی از قانون نظام هماهنگ و خدمات کشوری بهره مند شویم.این مشکل کلیه همکاران رسمی کارگری بهزیستی سراسر کشور می باشد از جمله حوزه انتخابیه جنابعالی با توجه به درایت، لیاقت و توانمندی جنابعالی امید است کا در کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در قالب طرح تبدیل وضعیت از رسمی کارگری به پیمانی یا رسمی کشوری اقدام فرمایید و این طرح هیچگونه بار مالی برای دولت ندارد و فقط تکلیف کارکنان رسمی کارگری مشخص می کنند.
صادق رستمي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۲
صادق رستمی،مدیر اسبق بهزیستی استان ایلام – باسلام ودرود به خدمت کلیه متولیان ودلسوزان عزیز در مجلس محترم ودولت اعتدال باتوجه به اینکه نیروهای رسمی کارگری عموما از نیروهای با سابقه، تحصیل گرده ودانش آموخته هستند نیازمند توجه بیشتری در ادارات با توجه به دلایل ذیل می باشند ۱-به دلیل پسوند کارگری نمی توانند از پست های سازمانی استفاده کنند۲-از مزایایی از قبیل اضافه کار ورفاهی و… استفاده نمی کنند ۳-نمی توان از آنها در مشاغلی مانند رییس اداره ویا ذیحسابی ویاسایر پست های کلیدی دیگر استفاده کرد۴-در صورت ادامه تحصیل مدرک آنها اعمال نمی شود لذا برای رفع این موارد تبدیل وضعیت این عزیزان به رسمی ویا پیمانی وخذف پسوند کارگری الزامی است تا مایه دلگرمی این گروه فراهم گردد زیرا این عزیزان در ادارات دولتی شاغل اند نه شرکتهای خصوصی ویا وابسته به دولت.باتشکر د
جمعي از كار كنان رسمي كار گري بهزيستي استان ايلام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۲
نامه ای خطاب به نامزدهای انتخابات دهمین دوری مجلس شورای اسلامی که در زمان مجلس نهم معطل مانده است ودر بلا تکلیفی بسر می بردا مید است که شعار انتخاباتی شماعزیران قراربگیرد وبه درستی انجام شود جهت رضای خداوند تبارک تعالی و پیروزی شما عزیزان در این عر صه مهم مارا از شیر مرغ بودن رها کنید {نامه ای (طرح تبدیل وضعیت کار کنان رسمی کار گری ادارات دولتی نظیر بهزیستی به رسمی کشوری )که سه سال است پشت درهای بسته مجلس خبری ازش نسیت و بلا تکلیف است } نامه ای به کلیه نمایندگان محترم مردم در سراسر کشور باعرض سلام خسته نباشیدخداقوت نمایندگان محترم مردم در خانه ملت طرح تبدیل وضعیت کار کنان رسمی کار گری ادارات دولتی روز چهارشنبه مورخ۱۳۹۲/۹/۲۰به تصویب نمایند گان محترم مجلس رسید و طرح مذکور فوریت دارشد وطی شماره ۱۶۲اعلام وصول گردیید و توسط رئیس جلسه وقت جناب آقای دکتر محمدرضا باهنر به کمسیون اجتماعی مجلس ارجاع گردید جهت بررسی لذا در مورخ ۱۳۹۴/۳/۳۱نایب رئیس کمسیون اجتماعی مجلس جناب آقای عمران علی محمدی در رسانه های خبری اعلام کرد که کمسیون اجتماعی مجلس طر ح تبد یل وضعیت نیروهای رسمی کار گری ادارات دولتی نظیر بهزیستی به رسمی کشوری تصویب کرد و طرح مذکور در روزهای آیند ه به صحن علنی مجلس خواهد آمد و آقای عمران علی محمدی عنوان کرد دولت مخالف این طرح نسیت چون بار مالی برای دولت ندارد نیروهای رسمی کار گری در بدنه دستگاه دولتی در حا ل انجام کار هستند از رئیس محترم مجلس از کلیه طراحان طرح تبدیل وضعیت کار کنان رسمی کار گری ادارات دولتی از رئیس محترم کمسیون اجتماعی مجلس از کلیه نماینده گان محترم سراسر کشور در مجلس شورای اسلامی عاجزانه خواستاریم طرح مذکور به صحن علنی مجلس شورای اسلامی بیاورند و بارای موافق (مثبت)طرح مذکور در صحن علنی مجلس به تصویب نهایی برسانیدجهت رضای خداوند تبارک تعالی ما کار کنان رسمی کار گری ادارات دولتی از هر دو قانون استخدامی محروم هستیم نه تابع قانون کار هستیم نه قانون خدمات کشور ضرب المثل معروف شتر مرغ قبلااز همکاری شما صادق ترین افراد کمال تقدیر تشکر داریم جمعی از کار کنان رسمی کار گری بهزیستی




نامه ه ای که سالها پشت در مانده
نامه ای که سالها پشت درهای بسته دولت عدالت محور نهم و دهم بدون انجام عدالت در پاستور معطل ماند .
؛ به نقل از جمعی از کار کنان رسمی کار گری بهزیستی کشور نامه ای که سالها پشت درهای بسته دولت عدالت محور نهم و دهم بدون انجام عدالت در پاستور معطل ماند .
آیا باز هم باید معطل جوابی بماند؟ و شاهد بکارگیری نیروهایی رسمی کارمندی به غیراز نیروهای رسمی کارگری داخل ادارات باشیم؟ و فقط حسرت نداشتن دوستانی در بالا دست ؟؟؟
ویا نه، جوابی امیدوار کننده از پاستور بیاید و حق دوستان رسمی کارگری که در ادارات استان و کشور کم نیستند زیر پا مانده و له شده نماند و حق به حق دار میرسد یانه؟؟
جمعي از كار كنان رسمي كار گري بهزيستي استان ايلام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۲
جناب آقاي دكتر انوشيروان محسني بند پي
رياست محترم سازمان بهزيستي كل كشور
باعرض سلام و ادب احترام
جناب آقاي دكتر انسانهاي زيادي براريكه هاي قدرت نشستند ولي هر گز نامي از آنها در تاريخ نيست ولي آنان كه تقوا الهي را پيشه خود ساختند و تحول بنيادي در جامعه ايجاد كردند انگشت شمارند از شما عاجزانه درخواست داريم فريادرس جامعه هدف و كاركنان بهزيستي باشيد.
سالهاست كه كاركنان رسمي كارگري بهزيستي سراسر كشور به اميد تبديل وضعيت چشم به قلم هاي شما دوخته اند اما دريغ از كوچكترين تحولي!
از خداوندمنان مي خواهيم كه شما را در تمام اهداف ياری نمايد تا ياريگر همه همكاران باشيد انشالله كه پاسخ مثبتي از شما دريافت نمائيم.
از طرف جمعي از كار كنان رسمي كار گري بهزيستي
جمعي از كار كنان رسمي كار گري ادرات دولتي استان ايلام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۲
باعرض سلام جناب آقاي عباس نصرالهي انشالله در اين عرصه مهم پيروز باشيد از حضرتعالي بسيار تشكر ميكنيم كه به مشكلات كار كنان رسمي كار گري ادارات دولتي توجه كرده ايد كمك كردن به كار كنان رسمي كار گري ادارات دولتي نظير بهزيستي كمك كردن در روز عاشوار به اماحسين (ع) است چون اين كار كنان رسمي كار گري اين قدر مظلوم شده اند ( نه تابه قانون كار هستند ونه تابع خدمات كشوري از هر دو قانون محروم هستنده مصداق ضرب المثل معروف شتر مرغ ) مار كار كنان رسمي كار گري براي پيروزي حضرتعالي دعا ميكنيم انشالله موفق پيروز در اين عرصه مهم باشيد به ياري خداوند تبارك وتعالي
جمعي از كار كنان رسمي كار گري بهزيستي استان ايلام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۲
جناب آقای دکتر علي ربيعي وزير محترم كار رفاه و تامين اجتماعي

با سلام و آرزوی توفیق
احتراما ضمن سپاس از توجهات حضرتعالی نسبت به کار کنان خدوم بهزیستی که ایثار گرانه در سنگر دفاع از کرامت انسانی جمعیت هدف سازمان ایفای نقش می نمایند به استحضار می رساند متاسفانه در جریان اجرای طرح طبقه بندی مشاغل کار کنان رسمی کار گری این سازمان در سنوات گذشته این طرخ صرفا جهت مشاغل خاصی تعریف گردیده حال آنکه امروز با عنایت به نیاز سازمان ومدارک علمی این کار کنان بخش عمده ای از
آنان در مشاغل کار شناسی فعالیت نموده و عملا به جهت عدم پیش بینی این مشاغل در طرح مذکور از مزایای مصرح قانونی پست های مر بوطه که شاغل در آن می باشند بی بهره بود واین امر تاثیر منفی در انگیز ه همکاران دارد لذا از محضر خضرتعالی تقاضا دارد دستور فرمائید ضمن بازنگری در طرح طبقه بندی مشاغل سازمان زمینه های بهره مندی از ظزفیت های کار ی همکاران ذینفع که بعنوان سر مایه انسانی سازمان میباشند فراهم گردد پیشاپیش از بذل توجه حضرتعالی نهایت امتنان رادارد باتشکر فراوان جمعی از کار کنان رسمی کار گری بهزیستی
طاهره موسي خاني
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۲
زیاد امیدوارنباشیدچون مانیروی شرکتی نیستیم که دولت ومجلس طرفدارما باشد نیروی های شرکت ازخوشان بود مارسمی کارگری هستیم نه دولت ونه مجلس طرف ماست ما تنهای تنهاهستیم دولت ومجلس به مارای ندادماهم به نماینده های دوره نهم ودولت فعلی رای نخواهیم دادباید مثل خودرو کمپین رای ندادن رابندازیم تا بفهمند احداقل که ماهم هستیم
جمعي از كار كنان رسمي كار گري بهزيستي استان ايلام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۲
/ این افراد با مدارک تحصیلی از دیپلم تا کارشناسی ارشد حالا سالهاست در تبعیضی آشکار نسبت به همکاران خود که تنها با تفاوتی موسوم به مستخدمین رسمی کارمندی در ادارات دولتی مشغول بکارند نه حق تاهل می گیرند و نه فوق العاده برای بدی آب و هوا ،نه حق تحصیلات به آنان پرداخت می شود و نه از مزایای محرومیت مناطق جنگی استفاده می کنند.این محرومیت و تبعیض در حالی انجام می شود که تنها اختلاف بین آنان و همکارنشان در استفاده از نقل کارگری و کارمندی است
زمستان امسال درست یکسال از نوشتن نامه نخست به ریاست جمهوری، مسئوولان استانی و نمایندگان مجلس می گذرد.نامه ای که هنوز هم بسیاری از نویسندگانش امیدوار به رسیدن جوابش هستند. برای بسیاری از آنها باور کردنی نیست مردی میانه اندام و همیشه در سفردولت های نهم و دهم که براساس آمار گیرنده بیشترین در خواستها و نامه های مردمی در عمر پربرکت نظام جمهوری اسلامی بوده است و در مدت صدارتش در خیابان پاستور هیچ نامه در خواست به حقی را بی پاسخ نگذاشته هنوز جواب نامه آنها را نداده است..
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۲
واقعا جا ی تاسف است که بعداز یشتر از 25ال سابقه کارکنان بهیستی با بلاتکفی کم کم بازنشستهی شویم واین در حالی است ک خودمان در حل مشکلات دیگران به هر دری می زنیم
جمعي از كار كنان رسمي كار گري بهزيستي استان ايلام گرفته از سايت كردتودي كردستان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۲
توسط كا ركنان رسمي كار گر ي ايلام گرفته از سايت كردتودي كردستان اين مشكل كار كنان رسمي كار گري در سراسر ايران اسلامي است
نامه ای که سالها پشت در بسته مانده/تعیین تکلیف وضعیت کارکنان رسمی کارگری بهزیستی کردستان
بهزیستی، کارکنان بهزیستی، نامه ای که پشت در مانده، تبدیل وضعیت کارکنان، کارکنان رسمی کارگری

کارکنان رسمی کارگری بهزیستی کشور منتظر جواب نامه ای هستند که سالها پشت درهای بسته دولت نهم و دهم و یازدهم در پاستور معطل مانده است. آیا باز هم باید معطل جواب بمانند؟ و شاهد بکارگیری نیروهای رسمی کارمندی به جای نیروهای رسمی کارگری داخل ادارات باشند؟ منتظر جوابی امیدوار کننده هستند که حق کارکنان رسمی کارگری که در ادارات استان و کشور کم نیستند بیش از این زیر پا نماند.

به گزارش کُردتودی، تعدادی از کارکنان در سراسر کشور و برخی ادارات شاغل هستند اما وضعیت استخدامی آنها ابهاماتی دارد، بسیاری از این افراد مدارک دانشگاهی بالا دارند و سابقه خدمت صادقانه تعدادی از آنها تا ۲۵ سال هم می‌رسد.

بر اساس قانون مدیریت خدمات کشوری، استخدام دستگاه‌های اجرایی یا باید رسمی و یا پیمانی باشد، لذا هر فرد مستخدمی یا باید تابع قانون مدیریت خدمات کشوری باشد یا کارگری؛ اما متاسفانه در احکام بسیاری از مستخدمین دولت عبارت «رسمی کارگری» قید شده که مبهم است و در هیچ قانونی وجود ندارد.

لذا نیاز است که با اصلاح قانون این وضعیت بهبود یابد زیرا این افراد از بسیاری از تسهیلات و امتیازات بی‌بهره هستند در حالیکه با اصلاح وضعیت‌شان و تبدیل‌شان به کارمند رسمی دولت یا حداقل کارمند پیمانی، می‌توانند از مزایای قانونی استفاده کنند.

طرح تبدیل وضعیت کارکنان رسمی کارگری به رسمی کشوری یا پیمانی در مورخ ۲۰ آذر سال ۱۳۹۲ به تصویب نمایندگان مجلس رسید; که بر اساس آن نمایندگان مجلس شورای اسلامی، به یک فوریت طرح تبدیل وضعیت استخدامی کارمندان «رسمی کارگری» به «رسمی یا پیمانی» رای دادند.

بر اساس نظر طراحان این طرح، با تصویب نهایی طرح مذکور، شغل جدیدی به وجود نمی‌آید و لذا بار مالی بر دولت تحمیل نخواهد شد.

در صورت تصویب نهایی این طرح، دولت موظف خواهد بود احکام استخدامی کارکنان رسمی کارگری در دستگاه‌های دولتی را به رسمی کشوری یا پیمانی تغییر دهد؛ اما با گذشت ۲ سال از مطرح کردن این موضوع در مجلس، هنوز به تصویب نهایی نرسیده است.

در گزارشی که خبرنگار کُردتودی از جمعی از کارکنان رسمی کارگری بهزیستی کردستان تهیه کرده است، کارکنان مربوطه تقاضای آوردن طرح مذکور به صحن علنی مجلس را نموده اند تا با همت وتلاش نمایندگان مجلس به تصویب نهایی برسد.

یکی از کارکنان بهزیستی به خبرنگار ما گفت: ما کارکنان رسمی کارگری بهزیستی از هر دو قانون استخدام؛ خدمات کشور و قانون کار محروم هستیم نه کارگر هستیم نه کارمند. و تقاضا دارم که با تصویب نهایی این طرح ما را از این مظلومیت نجات دهید.

یکی دیگر از کارکنان رسمی کارگری بهزیستی می گوید: این طرح تبدیل وضعیت کارکنان رسمی کارگری به رسمی کشوری یا پیمانی که خبری ازش نیست و از همان تاریخ تصویب طرح در کمیسیون اجتماعی مجلس مانده است.

وی در ادامه گفت: امید است این طرح به صحن علنی مجلس بیاید و با رای موافق نمایندگان مردم در خانه ملت به تصویب نهایی برسد و با تصویب یک فوریت، مجلس وضعیت استخدامی کارکنان رسمی کارگری را تعیین تکلیف کند.

یکی از دیگر از کارکنان رسمی کارگری بهزیستی به خبرنگار کُردتودی گفت: متاسفانه در جریان اجرای طرح طبقه بندی مشاغل کارکنان رسمی کارگری سازمان بهزیستی در سنوات گذشته این طرح صرفا جهت مشاغل خاصی تعریف گردیده است.

وی در ادامه گفت: حال آنکه امروز با توجه به نیاز سازمان ومدارک علمی این کارکنان بخش عمده ای از آنان در مشاغل کارشناسی فعالیت نموده و عملا به جهت عدم پیش بینی این مشاغل در طرح مذکور از مزایای مصرح قانونی پست های مربوطه که شاغل در آن می باشند بی بهره بوده اند واین امر تاثیر منفی در انگیزه همکاران دارد.

وی گفت از رئیس سازمان بهزیستی کشور تقاضامندیم که ضمن بازنگری در طرح طبقه بندی مشاغل سازمان، زمینه های بهره مندی از ظرفیت های کاری همکاران ذینفع که بعنوان سرمایه انسانی سازمان میباشند فراهم گردد
جمعي از كار كنان رسمي كار گري بهزيستي سراسر كشور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۲
سلام و عرض و ادب به پیشگاه حضرت قائم و همچنین به رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران و رئیس جمهور و کلیه نمایندگان محبوب مجلس شورای اسلامی :
ما جمعی کارگران رسمی سازمان بهزیستی یکی از آرزویمان در این دنیا همان تبدیل وضعیتمان از کارگری به رسمی کشوری می باشد به این دلیل که واقعا” مظلوم واقع قرار گرفته ایم چون اگر کارگری هسیم چرا مزایایی از قبیل دو یا سه برابر حقوق عیدی مان را نمی دهند اگر رسمی کارمندی هستیم چرا پست سازمانی برای ما تعلق نمی گیرد می گویند روستایار هستید ترا به حضرت ابوالفضل قسمتان می دهیم ما را از این فلاکت بار نجات دهید و این بنظر بنده خواسته غیر معقول و زیادی نیست
جمعي از كار كنان رسمي كار گري بهزيستي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۲
سلام دورد خداوند تبارك وتعالي بر مهندس حاج عباس نصرالهي باد كه به فكر ما كار كنان رسمي كار گري ادارات دولتي نظير بهزيستي تربيت .....است انشالله در اين عرصه مهم موفق پيروز سربلند باشيد باتشكر جمعي از كار كنان رسمي كار گري ادارات دولتي حوزه شمالي استان ايلام
جمعي از كار كنان رسمي كار گري بهزيستي استان ايلام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۳
پيروزي مهنس حاج عباس نصرالهي از خداوند منان خواهان و خواستاريم بخاطر اينكه به فكر حل مشكلات كار كنان رسمي كار گري ادارات دولتي بودن چون از مظلو م دفاع كردنداما لازم به توضيح است ديگر كانديدا حتي حاضر نيستند به هيچ وجه در مورد طرح تبديل وضعيت كار كنان رسمي كار گري ادارات دولتي صحبت كنند در صورتيكه پيامبر مهر مهرباني رحمت ميگويد من بر دست كار گران بوسه ميزنم
جمعي از كار كنان رسمي كار گري بهزيستي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۴
جناب آقاي عباس نصرالهي سلام عليكم احسنت تبارك الله انشالله موفق باشيد چون به مشكلات مظلومان اشاره كريده ايد وپيگير كار مظلومان رسمي كار گري هستيد نامه ه ای که سالها پشت در مانده
نامه ای که سالها پشت درهای بسته دولت عدالت محور نهم و دهم بدون انجام عدالت در پاستور معطل ماند .
؛ به نقل از جمعی از کار کنان رسمی کار گری بهزیستی کشور نامه ای که سالها پشت درهای بسته دولت عدالت محور نهم و دهم بدون انجام عدالت در پاستور معطل ماند .
آیا باز هم باید معطل جوابی بماند؟ و شاهد بکارگیری نیروهایی رسمی کارمندی به غیراز نیروهای رسمی کارگری داخل ادارات باشیم؟ و فقط حسرت نداشتن دوستانی در بالا دست ؟؟؟
ویا نه، جوابی امیدوار کننده از پاستور بیاید و حق دوستان رسمی کارگری که در ادارات استان و کشور کم نیستند زیر پا مانده و له شده نماند و حق به حق دار میرسد یانه؟؟
جمعي از كار كنان رسمي كار گري بهزيستي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۴
درود سلام بيكران خداوند بر مهندس حاج عباس نصرالهي باد بر اينكه به فكر مشكلات كار كنان رسمي كار گري ادارات دولتي نظير بهزيستي تربيت بدني وساير بوده است هيچوقت اين لطف محبت اين كانديدا اصلح دوره دهم مجلس فراموش نميشود حتي اگر هم به نتيجه مطلوب نرسد بنظر ما كار كنان رسمي كار گري ادارات دولتي همين لطفي كه آقاي نصرالهي كرده مشكلات ما انتشار داده است خودش براي ما كافي مرحبا مرحبا تشكر سپاس احترام
جمعي از كار كنان رسمي كار گري بهزيستي استان ايلام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۴
مسئول محترم سايت تابناك ايلام باعرض سلام ماازت گله مند هستيم از شما مسئول محترم سايت تابناك ايلام ولي اما تشكر ميكنيم از اين سايتها ( سايت نداي زاگرس سايت ايلام نيوز سايت آفتاب ايلام سايت غرب آنلاين به عناوين مختلف مشكلات ماكار كنان رسمي كار گري چند بار به شكل مختلف انتشار داده اند) اما دريغ از كوچكترين لطفي از طرف مسئول محترم سايت تابناك ايلام
جمعي از كار كنان رسمي كار گري بهزيستي استان ايلام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۴
درود سلام سپاس بر جناب آقاي عباس نصرالهي جمعي از كار كنان رسمي كار گري ادارات دولتي نظير بهزيستي تربيت بدني حوزه شمالي ايلام ماكاركنان رسمي كار گري حوزه شمالي ايلام از آقاي بهزاد عليزاده كانديدا دوره دهم مجلس شواري اسلامي تقدير تشكر ميكنيم بخاطر اينكه يكي از اهداف مهندس عليزاده در بروشو انتخاباتي خود اعلام كرده پيگير طرح تبديل وضعيت كار كنان رسمي كار گري ادارات دولتي به رسمي كشوري يا پيماني هستم
جمعي از كار كنان رسمي كار گري بهزيستي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۴
سلام دورد بر وزیر محترم کار امور اجتماعی دکتر علی ربیعی و ریاست محتر م بهزیستی کشور آقای دکترانوشیروان محسنی بند پی ما کارکنان رسمی کار گری عاجزانه از شما خواستاریم که نهایت همکاری با مجلس شورای اسلامی در خصوص طرح تبدیل وضعیت کار کنان رسمی کار گری به پیمانی یا رسمی کشوری داشته باشید }باسلام درود خداوندبر نمایندگان مردم در خانه ملت ما از کلیه نمایندگان مجلس خواستاریم به طرح تبدیل وضعیت استخدام رسمی کارگری به استخدام پیمانی یارسمی کشوری مجدد رای موافق بدهند که طرح یک فوریت ان درمورخ ۲۰/۹/۹۲تصویب شده وبه شماره ۱۶۲اعلام وصول گردید وهم اکنون در کمسیون اجتماعی مجلس در دست بررسی میباشدامیداست نمایندگان محترم این بار هم با پشتیانی خود که طرح در روز های ایند درصحن علنی مجلس مطرح میشود رای موافق بدهند جهت رضای خداوند تبارک تعاتی تورابخون ریخته امام حسین ع رای موافق به طرح بدهید چون کارکنان رسمی کاری کری مظلوم واقع شده اندچون نه مثل کارکنان خدمات کشور ی ونه مثل کارکنان قانون کار هستد در واقع نه کارگر هستند نه کارمند از هر دو مزایا محروم هستند ضرب المثل شتر مرغ
جمعي از كار كنان رسمي كار گري بهزيستي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۴
با سلام . رنجنامه این قشر در بیش از ۷۱ سایت کشور عنوان شده ، امیدواریم مجلس نشینان و هیات محترم دولت به ندای آنها پاسخ مثبت دهد.
جمعي از كار كنان رسمي كار گري بهزيستي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۴
سلام دورد بر وزیر محترم کار امور اجتماعی دکتر علی ربیعی و ریاست محتر م بهزیستی کشور آقای دکترانوشیروان محسنی بند پی ما کارکنان رسمی کار گری عاجزانه از شما خواستاریم که نهایت همکاری با مجلس شورای اسلامی در خصوص طرح تبدیل وضعیت کار کنان رسمی کار گری به پیمانی یا رسمی کشوری داشته باشید }باسلام درود خداوندبر نمایندگان مردم در خانه ملت ما از کلیه نمایندگان مجلس خواستاریم به طرح تبدیل وضعیت استخدام رسمی کارگری به استخدام پیمانی یارسمی کشوری مجدد رای موافق بدهند که طرح یک فوریت ان درمورخ ۲۰/۹/۹۲تصویب شده وبه شماره ۱۶۲اعلام وصول گردید وهم اکنون در کمسیون اجتماعی مجلس در دست بررسی میباشدامیداست نمایندگان محترم این بار هم با پشتیانی خود که طرح در روز های ایند درصحن علنی مجلس مطرح میشود رای موافق بدهند جهت رضای خداوند تبارک تعاتی تورابخون ریخته امام حسین ع رای موافق به طرح بدهید چون کارکنان رسمی کاری کری مظلوم واقع شده اندچون نه مثل کارکنان خدمات کشور ی ونه مثل کارکنان قانون کار هستد در واقع نه کارگر هستند نه کارمند از هر دو مزایا محروم هستند ضرب المثل شتر مرغ
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۴
مسئول محترم سايت تابناك ايلام باسلام احترام مشكل كار كنان رسمي كار گري ادارات دولتي مربوط به سراسر كشور ميباشد اميد است ملاحظه اي به سايت هاي خبري تحليلي كل كشور داشته (رسمي كار گري - مارا از شتر مرغ بودن برهانيد - طرح تبديل وضعيت كار كنان رسمي كار گري -نامه خطاب به نامزدهاي انتخابات دهمين دوري مجلس روي گوگل سرچ كني ميتواني دلنوشته اين كار كنان به تفسير قلم بياوريد آن موقع ميتواني مطلبي بنوسيد انتشار دهيد كه مشكل اين عزيران حل شود جهت رضاي خداوند تبارك تعالي به اميد نتيجه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۴
با سلام.
مهم نیست پایه حقوق کارکنان دولت چنده و پایه حقوق کارگرانچند؟
مهم اینه که دریافتی یه کارمند دولت با یک کارگر چنده؟
آیا با هم برابرند؟
مطمنا با هم برابر نیستند و اینجاست که میبنیم قشر بیچاره جامعه افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی نیستن بلکه کارگران هستن؟
راستی ما یه وزارت متعلق به کارگران داریم به اسم رفاه اما افسوس که این وزارت خونه خودشون کارمند دولتن و کارگر نیستن به این علته که تا به حال این وزارت خانه نتونسته برای قشر کارگر کاری انجام بده.
پس حالا که بیشتر متوجه میشیم صاحبان صنایع خصوصی نیستن که باعث دستمزد پایین کارگران هستن بلکه دولتمردان هستن که باید به مردم پاسخ دهند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۴
واقعا هیچ یک از مقام های این دولت نمی خوان گارگر ها رو درک کنن آیا خودشان با ماهی800 هزار تومان می توانن زندگی کنن نه تو رو جون عزیز ترین کست می تونی زندگی کنی.صدای ما مردم بدبخت را فقط خدا می شنود خدایا اگر صدای ما کارگر ها را می شنوی ازت خواهش می کنم خواهشششش خودت درست کن حتی به قیمت جونمون حداقل نسل بعد ما یه نفسی بکشن مگه ما از کشور های دیگه چی کم داریم اگه صدای مارو می شنوی خدا خودت خودت خودت خودت. . . . . . . . . ؟
امير
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۴
سلام .اخه چطوری میشینید حساب کتاب میکنید,,الان توی پالایشگاه ابادان یه کارمند واسه اینکه از صبح میاد چایی میخوره و با موبایلش بازی میکنه,هشت میلیون تا دوازده میلیون میگیره بعد یه کارگر که از تمام ذرات بدنش کار میکشه یک میلیون,پس کو عدالت؟چطوری حساب میکنن که میگن با هشتصد تومن میشه زندگی کرد ؟چرا از خدا نمیترسید؟اون دنیا جواب زنو بچه مردمو کی میده؟بعد بگین برید ازدواج بکنید,,اخه همون اقایون دخترشونو به کسی مثل ما میدن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۴
خدا وکیلی شما با 820هزارتومان میتونی زندگی کنی کمی انصاف هم خوبه.ماهم مثل کارمندها ادمیم به ماهم دقت کنید
امير
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۴
سلام تو رو به خدا با 820 هزار تومان میشه زندگی کرد پس انصاف شما دولت مردان کجاست
ليلي كاظميكارشناس منابع نيروي انساني
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۴
منم ليسانس دارم اما دارم حقوق كارگري 700 ميگيرم پس خيليا مث من هستن و بايد حقوقا برابر باشه چرا بايد كارمندا دولت بيشتر بگيرن؟
ليلي كاظميكارشناس منابع نيروي انساني
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۴
متاسفانه یک ادمی دراین کشور ندیدیم که حالی کند 14درصد افزایش کارمندان مبلغش خیلی بیشتر از 17 درصد کارگران است ولی چون اکثر مسیولین و نمایندهااز حقوق کارمندی برخوردار هستن فقط بفکر جیب خودشانند ولی کارگران هم خدایی دارند اگر بررسیس کنند تعدادتحصیلکرده های فرزندان کارگران بیشتر از انهایی است که حقوق میلیونی دارند و این یعنی قدرت احکم الحاکمین
حيدري
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۴
با سلام
متاسفانه قشر کارگر بدلیل نداشتن جایگاه رسانه ای همیشه مظلوم واقع میشه .یعنی کسی نیست حرف دل کارگر رو بزنه . نمیگیم کارمندا تو رفاه کاملن انا بقول دوستمون مزایای کارمندای عزیز به اندازه ی حقوق کارگراست .
متاسفانه تمایندگان کارگری نوفع تعیین حقوق از حقوق حقه ما دفاع نگیکنن .
ای کاش مجلس ورود منی کرد تا وضع کارگرا یه سرو سامانی می گرفت
مسعودي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۴
با سلام.
مهم نیست پایه حقوق کارکنان دولت چنده و پایه حقوق کارگرانچند؟
مهم اینه که دریافتی یه کارمند دولت با یک کارگر چنده؟
آیا با هم برابرند؟
مطمنا با هم برابر نیستند و اینجاست که میبنیم قشر بیچاره جامعه افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی نیستن بلکه کارگران هستن؟
راستی ما یه وزارت متعلق به کارگران داریم به اسم رفاه اما افسوس که این وزارت خونه خودشون کارمند دولتن و کارگر نیستن به این علته که تا به حال این وزارت خانه نتونسته برای قشر کارگر کاری انجام بده.
پس حالا که بیشتر متوجه میشیم صاحبان صنایع خصوصی نیستن که باعث دستمزد پایین کارگران هستن بلکه دولتمردان هستن که باید به مردم پاسخ دهند
زهرااهري
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۴
واقعا هیچ یک از مقام های این دولت نمی خوان گارگر ها رو درک کنن آیا خودشان با ماهی800 هزار تومان می توانن زندگی کنن نه تو رو جون عزیز ترین کست می تونی زندگی کنی.صدای ما مردم بدبخت را فقط خدا می شنود خدایا اگر صدای ما کارگر ها را می شنوی ازت خواهش می کنم خواهشششش خودت درست کن حتی به قیمت جونمون حداقل نسل بعد ما یه نفسی بکشن مگه ما از کشور های دیگه چی کم داریم اگه صدای مارو می شنوی خدا خودت خودت خودت خودت. . . . . . . . . ؟
جمعي از كار كنان رسمي كار گري بهزيستي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۴
مسول محترم سايت تابناك ما كار كنان رسمي كار گري ادارات دولتي منتظر هستيم كي به قلم حضرت عالي مشكلات طرح تبديل وضعيت مان انتشار دهيد لطفا جواب بدهيد
طاهره موسي خاني
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۴
جناب آقاي عباس نصرالهي سلام عليكم اميد است مثل دوران رزمندگي حضرت عالي در جهبه هاي جنگ عليه دشمن كه با بالا ترين توان خود پيگير امور دفاع از سرزمين ايران عزيز بودي اين بار باز باتوان همان زمان جنگ پيگير مشكلات كار كنان رسمي كار گري ادارات دولتي باشيد به اميد پيروزي حضرتعالي در اين عرصه مهم حامي يار ياور مظلومان رسمي كار گري ادارات دولتي خدا قوت
حمدالله موسوي مقدم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۴
حضرت علي (ع) فرمود ستم ديد وستم كشيد نزد من عزيز ارجمند است تاوقتيكه حق اورا بگيريم اميد است كسي باشد هم از عمل و كردار و گفتار احقاق حقوق طرح تبديل وضعيت ما كار كنان رسمي كار گري به رسمي كشوري تانتيجه مطلوب پيگيري كنند فعلا آقاي عباس نصرالهي كانديدا دهمين دوري مجلس شوراي اسلامي حوزه شمالي ايلام و برادر بزرگوارمهندس بهزاد عليزاده كانديدا دهمين دوري مجلس شوراي اسلامي حوزه جنوبي ايلام به ياد حل مشكلات ما كار كنان رسمي كار گري ادارات دولتي افتاده اند خداوند يار ياور حامي شان در تمام امورات زندگي باشد بخصوص روز جمعه 1394/12/7در انتخابات بابالاترين راي مردم به مجلس بروند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۵
رسمي كار گري مظلوم ترين فرد تاريخ است سايت تابناك ايلام به فزياد مظلوميت رسمي كار گري برس تو را به مقدس قسم
جمعي از كار كنان رسمي كار گري بهزيستي استان ايلام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۵
جناب آقاي استاندار محترم سلام عليكم شما بعنوان نفر اول استان چرا فكري به حال مشكلات كار كنان رسمي كار گري ادارات دولتي نميكنيد كه بيش صد بار توسط سايت خبري و هفته نامه هاي محلي وساير رسانها به اطلاع شما رسيد است اما شفاهي هم يكبار در اين خصوص صحبت نكرده ايد
طاهر شيرواني
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۵
با توجه به وضعیت مالی کارکنان بهزیستی، تبدیل وضعیت نیروها می تواند کمک شایانی به این عزیزان نماید.
جمعي از كار كنان رسمي كار گري بهزيستي استان ايلام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۵
افق درود سلام خدا و ند به كليه نمايند گان محترم مردم در مجلس شوراي اسلامي كمك كردن به حل مشكلات طرح تبديل وضعيت كاركنان رسمي كار گري نظير بهزيستي وبه تصويب نهاي رساندن اين طرح ثوابش برابر است كمك وياري رساندن ياران امام حسن {ع} در روز عاشورا چون كار كنان رسمي كار گري بهزيستي اينقدر مظلوم واقع شده اند
جمعي از كار كنان رسمي كار گري بهزيستي استان ايلام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۵
گریزی بر مشکل حل‌نشده‌ای به نام کارکنان رسمی کارگری ادارات ایلام/ اکنون «امید» به «تدبیر» دکتر روحانی است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۵
آيا خبر داريد بعلت مشكلات مالي يكي از كار كنان كار گري در حوزه شمالي استان ايلام پارسال خود كشي كرد اما الان خانواد اش در بدتر وضع موجود بسر مي برد حتي بيمه اي عمر به خانواده اش ندان گفت چون خودكوشي كرد است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۵
باسلام درود خداوندبر نمایندگان مردم در خانه ملت ما از کلیه نمایندگان مجلس خواستاریم به طرح تبدیل وضعیت استخدام رسمی کارگری به استخدام پیمانی یارسمی کشوری مجدد رای موافق بدهند که طرح یک فوریت ان درمورخ ۲۰/۹/۹۲تصویب شده وبه شماره ۱۶۲اعلام وصول گردید وهم اکنون در کمسیون اجتماعی مجلس در دست بررسی میباشدامیداست نمایندگان محترم این بار هم با پشتیانی خود که طرح در روز های ایند درصحن علنی مجلس مطرح میشود رای موافق بدهند جهت رضای خداوند تبارک تعاتی چون کارکنان رسمی کاری مظلوم واقع شده اندچون نه مثل کارکنان خدمات کشور ی ونه مثل کارکنان قانون کار هستد در واقع نه کارگر هستند نه کارمند از هر دو مزایا محروم هستند ضرب المثل شتر مرغ
جمعي از كار كنان رسمي كار گري بهزيستي استان ايلام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۵
کارکنان رسمی کارگری بهزیستی کشور منتظر جواب نامه ای هستند که سالها پشت درهای بسته دولت نهم و دهم و یازدهم در پاستور معطل مانده است. آیا باز هم باید معطل جواب بمانند؟ و شاهد بکارگیری نیروهای رسمی کارمندی به جای نیروهای رسمی کارگری داخل ادارات باشند؟ منتظر جوابی امیدوار کننده هستند که حق کارکنان رسمی کارگری که در ادارات استان و کشور کم نیستند بیش از این زیر پا نماند. دولت نهم و دهم هيچ كار ي براي كار كنان رسمي كار گري ولي حال ببينيم دولت يازدهم چكار ميكنيد و آفرين به مجلس نهم حداقل 60درصدطرح تبديل وضعيت كار كنان رسمي كار گري ادارات دولتي تصويب هم يك فوريت طرح تبديل وضعيت تصويب كرد وطرح فوريت دار كرد وهم در كمسيون اجتماعي مجلس در مورخ 1394/4/31به تصويب كميسون اجتماعي مجلس رساند حال40 كه از طرح تبديل وضعيت كار كنان رسمي كارگري مانده وسال 95طرح تبديل وضعيت كار كنان رسمي كار گري به رسمي كشوري به صحن علني مجلس مياد آيا مجلس نشيان دوره دهم اين طرح به تصويب نهاي ميرساند كه كار كنان رسمي كار گري ادارات دولتي نظير بهزيستي از اين مظلوميت نجات دهند به اميد نتيجه مطلوب
جمعي از كار كنان رسمي كار گري بهزيستي استان ايلام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۵
مجلس نشينان هيت دولت سوگند شما هاميديم به ذات مقدس خداوند تبارك به هر كسي قبول داري به هر كسي نزد شما عزيز است تلاش كنيد براي احقاق حقوق طرح تبديل وضعيت كار كنان رسمي كار گري ادارات دولتي نظير بهزيستي وساير به رسمي كشوري
جمعي از كار كنان رسمي كار گري بهزيستي استان ايلام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۵
ما كار كنان رسمي كار بوسه ميزنيم به دست هر كدام از كانديدا دهمين دوري مجلس شواري اسلامي چه بصورت شعار انتخاباتي وچه بصورت شفاهي چه بصورت سخنراني وچه بصورت قول دادن مي گويند پيگيرطرح تبديل وضعيت كار كنان رسمي كار گري ادارات دولتي به رسمي كشوري هستم مرحبا از اين جور افراد تشكر تشكر وجادارد از حاج آقا عباس نصرالهي در حوزه شمالي ايلا م و منهدس بهزاد عليزاده در حوزه جنوب ايلام كه مشكل طرح تبديل وضعيت كار كنان رسمي كار گري ادارات دولتي شعار انتخاباتي خود قرار دادن سلام سپاس احترام
جمعي از كار كنان رسمي كار گري بهزيستي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۵
درود سلام بيكران خداوند بر مهندس بهزادعلي زاده باد بر اينكه به فكر مشكلات كار كنان رسمي كار گري ادارات دولتي نظير بهزيستي تربيت بدني وساير بوده است هيچوقت اين لطف محبت اين كانديدا اصلح دوره دهم مجلس فراموش نميشود حتي اگر هم به نتيجه مطلوب نرسد بنظر ما كار كنان رسمي كار گري ادارات دولتي همين لطفي كه آقاي مهندس بهزاد علي زاده كرده مشكلات ما انتشار داده است خودش براي ما كافي مرحبا مرحبا تشكر سپاس احترام جمعي از كار كنان رسمي كار گري ادارات دولتي حوزه جنوب استان ايلام
جمعي از كار كنان رسمي كار گري بهزيستي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۵
سلام دورد خداوند تبارك وتعالي بر مهندس بهزاد علي زاده باد كه به فكر ما كار كنان رسمي كار گري ادارات دولتي نظير بهزيستي تربيت .....است انشالله در اين عرصه مهم موفق پيروز سربلند باشيد باتشكر جمعي از كار كنان رسمي كار گري ادارات دولتي حوزه جنوبي استان ايلام
جمعي از كار كنان رسمي كار گري بهزيستي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۳۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۸
باعرض سلام ادب احترا م تبريك مي گويم خدمت دكتر جلال ميرزايي و سارا فلاحي و لطيف صادقي واميني اميد است كه هم شعار انتخاباتي تان مهم در سخنراني تان و هم در عمل بفكر طر ح تبديل وضعيت كار كنان رسمي كار گري ادارات دولتي به رسمي كشوري باشيد باتشكر جمعي از كار كنان رسمي كار گري ادارات دولتي استان ايلام حوزه شمالي استان ايلام
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۸
جناب آقاي دكتر جلال ميرزايي سلام تبريك ميگويم اميد است كه ما كار كنان رسمي كار گري ادارات دولتي از اين مظلوميت نجات دهيد از طرف موسوي - انوري - شيري - طاهري - بيگلري - نقدي - جعفري - نظري - كاظمي - ملكپور - رحيمي
جمعي از كار كنان رسمي كار گري ادارات دولتي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۸
جناب آقاي دكتر جلال ميرزايي موفق پيروز سر بلند باشيد تبريك مي گويم به اميد اينكه بتوانيد طرح تبديل وضعيت كار كنان رسمي كار گري ادارات دولتي به رسمي كشور در صحن علني مجلس به تصويب برسانيد باتشكر فراوان جمعي از كار كنان رسمي كار گري ادارات دولتي حوزه شمال ايلام
جمعي از كار كنان رسمي كار گري بهزيستي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۸
دكتر علي محمد احمدي تبر يك تبريك مرحبا مرحبا اميد است قولي كه به كار كنان رسمي كار گري ادارات دولتي دادي براي حل مشكل طرح تبديل وضعيت به جديت كامل پيگيري كنيد از طرف جمعي از كار كنان رسمي كار گري ادارات دولتي حوزه جنوبي استان ايلام
جمعي از كار كنان رسمي كار گري بهزيستي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۸
دكتر سارا فلاحي اين موفقعيت مبارك تان باد كار كنان رسمي كار گري ادارات دولتي شهرستان ايوان
جمعي از كار كنان رسمي كار گري بهزيستي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۸
انتخاب شايسته بجاي دكتر جلال ميرزايي به خودش و حاميان شان تبريك ميگويم انشااله مرحله دوم به مجلس راهيابي كار كنان رسمي كار گري ادارات دولتي شهرستان ملكشاهي جاه دارد ازز حمات دكتر احمد شوهاني كه تلاشي براي كار كنان رسمي كار گري كرد وطرح تبديل وضعيت يك فوريت آن در مجلس نهم در مورخ 1392/9/20به تصويب رساند و طرح فوريت دار كرد تشكر ميكنيم
جمعي از كار كنان رسمي كار گري بهزيستي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۳۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۰
سلام سپاس درود بيكران خداوند بر دكتر جلال ميرزايي اميد است بتواند مشكلات ما كار كنان رسمي كار گري حل كنند از طرف جمعي از كار كنان رسمي كار گري شهرستان مهران
جمعي از كار كنان رسمي كار گري بهزيستي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۴۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۰
باسلام درود خداوندبر نمایندگان مردم در خانه ملت ما از کلیه نمایندگان مجلس خواستاریم به طرح تبدیل وضعیت استخدام رسمی کارگری به استخدام پیمانی یارسمی کشوری مجدد رای موافق بدهند که طرح یک فوریت ان درمورخ ۲۰/۹/۹۲تصویب شده وبه شماره ۱۶۲اعلام وصول گردید وهم اکنون در کمسیون اجتماعی مجلس در دست بررسی میباشدامیداست نمایندگان محترم این بار هم با پشتیانی خود که طرح در روز های ایند درصحن علنی مجلس مطرح میشود رای موافق بدهند جهت رضای خداوند تبارک تعاتی شما را به خدا رای موافق به طرح بدهید چون کارکنان رسمی کاری کری مظلوم واقع شده اندچون نه مثل کارکنان خدمات کشور ی ونه مثل کارکنان قانون کار هستد در واقع نه کارگر هستند نه کارمند از هر دو مزایا محروم هستند ضرب المثل شتر مرغ
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۴۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۰
موافق درود سلام خدا و ند به کلیه نمایند گان محترم مردم در مجلس شورای اسلامی کمک کردن به حل مشکلات طرح تبدیل وضعیت کارکنان رسمی کار گری نظیر بهزیستی وبه تصویب نهای رساندن این طرح ثوابش برابر است کمک ویاری رساندن یاران امام حسن {ع} در روز عاشورا چون کار کنان رسمی کار گری بهزیستی اینقدر مظلوم واقع شده اند
جمعي از كار كنان رسمي كار گري بهزيستي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۴۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۰
موافق درود سلام خدا و ند به کلیه نمایند گان محترم مردم در مجلس شورای اسلامی کمک کردن به حل مشکلات طرح تبدیل وضعیت کارکنان رسمی کار گری نظیر بهزیستی وبه تصویب نهای رساندن این طرح ثوابش برابر است کمک ویاری رساندن یاران امام حسن {ع} در روز عاشورا چون کار کنان رسمی کار گری بهزیستی اینقدر مظلوم واقع شده اند
امير
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۴۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۰
جنا ب آقایان نمایندگان محترم مردم لرستان در مجلس شورای اسلامی
۱-دکتر ایرج عبدی
۲- دکتر علاالدین بروجردی
۳ -دکتر محمد تقی توکلی
۴-دکتر الهیاری ملکشاهی
۵-دکتر علی کائیدی
۶- دکتر حجت الله خدایی سوری
۷- دکتر بهرام بیرانوند
۸-دکتر ابراهیم آقامحمدی
۹- دکتر عباس قائیدرحمت
سلام علیکم
احتراما به استحضار میرساند که طرح تبدیل وضعیت کار کنان رسمی کار گری به رسمی کشوری یا پیمانی در مورخ ۱۳۹۲/۹/۲۰روز چهارشنبه به تصویب نمایندگان محترم مجلس رسیده و طی شماره ۱۶۲ اعلام وصول گرددیید و طرح فویت دار شده و هم اکنون در کمسیون اجتماعی مجلس در دست بررسی است

انتظار ما کار کنان رسمی کار گری بهزیستی استات لرستان از شما و سایر نمایندگان محترم مردم درخانه ملت آوردن طرح مذکور به صحن علنی مجلس و با همت وتلاش شما عزیزان به تصویت نهایی رساند طرح تبد یل وضعیت کار کار کنان رسمی کار گری است ما کار کنان رسمی کار گری بهزیستی از هر دو قانون اسخدام
۱- خدمات کشور
۲- قانون کار محروم هستیم نه کار گر هستیم نه کار مند در واقع ضرب المثل معروف شتر مرغ امیداست که بتوانید ماراه از این مظلومیت نجات دهید
در پایان از کایه نمایندگان محترم مردم در مجلس شواری اسلامی در خواست کمک داریم که بارای موافق خود طرح تبدیل وضعیت کار کنان رسمی کار گری به تصویب نهایی برسانند باکمال تشکر فراوان
رضايي از كرمانشاه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۴۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۰
جناب آقایان نمایندگان محترم مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی ۱-دکترعبدرضامصری ۲- دکترسیدسیعد حیدری ۳ -دکتر سیدفتح الله حسینی ۴-دکترمحمدرزم ۵-دکتر علی جلیلیان ۶- دکتر محمد ابراهیم محبی ۷- دکترنمعت الله منوچهری ۸-دکتر وحید احمدی

سلام علیکم

احتراما به استحضار میرساند که طرح تبدیل وضعیت کار کنان رسمی کار گری به رسمی کشوری یا پیمانی در مورخ ۱۳۹۲/۹/۲۰روز چهارشنبه به تصویب نمایندگان محترم مجلس رسیده و طی شماره ۱۶۲ اعلام وصول گردید و طرح فوریت دار شده و هم اکنون در کمسیون اجتماعی مجلس در دست بررسی است.

انتظار ما کار کنان رسمی کار گری بهزیستی استات کرمانشاه از شما و سایر نمایندگان محترم مردم درخانه ملت آوردن طرح مذکور به صحن علنی مجلس و با همت وتلاش شما عزیزان به تصویت نهایی رساند طرح تبد یل وضعیت کار کار کنان رسمی کار گری است ما کار کنان رسمی کار گری بهزیستی از هر دو قانون اسخدام ۱- خدمات کشور ۲- قانون کار محروم هستیم نه کار گر هستیم نه کار مند در واقع ضرب المثل معروف شتر مرغ امیداست که بتوانید ماراه از این مظلومیت نجات دهید در پایان از کایه نمایندگان محترم مردم در مجلس شواری اسلامی در خواست کمک داریم که بارای موافق خود طرح تبدیل وضعیت کار کنان رسمی کار گری به تصویب نهایی برسانند باکمال تشکر فراوان
جمعي از كار كنان رسمي كار گري بهزيستي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۴۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۰
باسلام درود خداوندبر نمایندگان مردم در خانه ملت ما از کلیه نمایندگان مجلس خواستاریم به طرح تبدیل وضعیت استخدام رسمی کارگری به استخدام پیمانی یارسمی کشوری مجدد رای موافق بدهند که طرح یک فوریت ان درمورخ ۲۰/۹/۹۲تصویب شده وبه شماره ۱۶۲اعلام وصول گردید وهم اکنون در کمسیون اجتماعی مجلس در دست بررسی میباشدامیداست نمایندگان محترم این بار هم با پشتیانی خود که طرح در روز های ایند درصحن علنی مجلس مطرح میشود رای موافق بدهند جهت رضای خداوند تبارک تعاتی شما را به خدا رای موافق به طرح بدهید چون کارکنان رسمی کاری کری مظلوم واقع شده اندچون نه مثل کارکنان خدمات کشور ی ونه مثل کارکنان قانون کار هستد در واقع نه کارگر هستند نه کارمند از هر دو مزایا محروم هستند ضرب المثل شتر مرغ
جمعي از كار كنان رسمي كار گري بهزيستي استان ايلام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۴۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۰
جنا ب آقای دکتر علی ربیعی وزیر محترم کار و رفاه, تامین اجتماعی

با سلام و آرزوی توفیق
احتراما ضمن سپاس از توجهات حضرتعالی نسبت به کار کنان خدوم بهزیستی که ایثار گرانه در سنگر دفاع از کرامت انسانی جمعیت هدف سازمان ایفای نقش می نمایند به استحضار می رساند متاسفانه در جریان اجرای طرح طبقه بندی مشاغل کار کنان رسمی کار گری این سازمان در سنوات گذشته این طرخ صرفا جهت مشاغل خاصی تعریف گردیده حال آنکه امروز با عنایت به نیاز سازمان ومدارک علمی این کار کنان بخش عمده ای از
آنان در مشاغل کار شناسی فعالیت نموده و عملا به جهت عدم پیش بینی این مشاغل در طرح مذکور از مزایای مصرح قانونی پست های مر بوطه که شاغل در آن می باشند بی بهره بود واین امر تاثیر منفی در انگیز ه همکاران دارد لذا از محضر خضرتعالی تقاضا دارد دستور فرمائید ضمن بازنگری در طرح طبقه بندی مشاغل سازمان زمینه های بهره مندی از ظزفیت های کار ی همکاران ذینفع که بعنوان سر مایه انسانی سازمان میباشند فراهم گردد پیشاپیش از بذل توجه حضرتعالی نهایت امتنان رادارد باتشکر فراوان جمعی از کار کنان رسمی کار گری بهزیستی
جمعي از كار كنان رسمي كار گري بهزيستي استان ايلام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۱
این افراد با مدارک تحصیلی از دیپلم تا کارشناسی ارشد حالا سالهاست در تبعیضی آشکار نسبت به همکاران خود که تنها با تفاوتی موسوم به مستخدمین رسمی کارمندی در ادارات دولتی مشغول بکارند نه حق تاهل می گیرند و نه فوق العاده برای بدی آب و هوا ،نه حق تحصیلات به آنان پرداخت می شود و نه از مزایای محرومیت مناطق جنگی استفاده می کنند.این محرومیت و تبعیض در حالی انجام می شود که تنها اختلاف بین آنان و همکارنشان در استفاده از نقل کارگری و کارمندی است
جمعي از كار كنان رسمي كار گري بهزيستي استان ايلام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۱
با تشکر از مسول وکار کنان سایت تابناک امیداست مشکلات کار کنان رسمی کار گری بهزیستی به نمایندگان مجلس اطلاع رسانی کنند وبه اطلاع مسولین برساند تا این مشکلات حل شود
جمعي از كار كنان رسمي كار گري بهزيستي استان ايلام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۱
باسلام . این قشر زحمت کش در حال حاضر نه کارمند هستند و نه کارگر . مسئولان وعده های زیادی داده اند ولی عملی نشده ،انتظار داریم دولت و مجلس محترم برای این قشر تدابیرلازم اتخاذ فرمایند
احمد جمشيدي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۱
با توجه به وضعیت مالی کارکنان بهزیستی، تبدیل وضعیت نیروها می تواند کمک شایانی به این عزیزان نماید
احمد جمشيدي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۱
جمعي از كار كنان رسمي كار گري

من عرض تشکر باید به استحضار برسانیم که سال ها خالصانه و مخلصانه با مدرک تحصیلی لیسانس ارائه خدمت نمودیم فقط ابلاغ داخلی کارشناس را داشتیم و نه حقوق و مزایای آن را به اندازه یک پنجم ابتدایی حقوق دریافت نمودیم هم اکنون هم وضعیت زیاد مناسبی نداریم انشاالله در سال ۹۴ بهزیستی کشور در خصوص این کارکنان رسمی کارگری سیاستی عادلانه پایه ریزی نمایدتا همه عزیزان به حق و حقوق خود برسند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار